АВ: Дзіця і прырода (ІІ
мал.гр)
|
|
Тэма занятку: “ Восень”
|
|
ІІ мал. гр: Пр.зад: фарміраваць
уяўленні пра поры года, восень,
пра змены, якія адбываюцца ў прыродзе
восенню, развіваць уяўленні пра элементарныя правілы паводзін, якія спрыяюць
захаванню свайго здароўя, выхоўваць беражлівыя адносіны да вынікаў працы
дарослых восенню.
Мет. пр: гутарка, сюрпрызны момант,загадванне загадак, паказ прадмета, дыд.гульні
|
|
Матэрыял: карткі з выявамі восені, падбор загадак пра восень
|
|
Уводзіны.Прывітанне выхавацеля
паштоўкай, якая жадае шмат цікавага
рассказаць пра восень.
|
|
Асноўная частка:
|
|
Загадка.
|
Поле пустуе,
Вецер лютуе.
Дождж палівае,
Шпак не спявае –
Калі гэта бывае? (Восенню)
|
Заданне
|
Гульнявое практыкаванне “Восень, якая?”
Мэта: развіваць уяўленні пра восень.
Сурвэтка, сурвэтка.
Прыгожая, як кветка
Над сталом падыміся
Восенню павярніся. Восень
якая? (залатая, дажджлівая, ураджайная, цёплая, рознакаляровая, сумная,
шэрая, ветраная, шчодрая, багатая, цёплая)
|
Дыд. гульня
|
“Складзі разрэзаную картку “Восень”
Мэта: развіваць уменні знаходзіць неабходныя часткі для
карткі, фарміраваць уменне быць уважлівым, выхоўваць самастойнасць.
Восеньскія прыкметы:развіваць
лагічнае мысленне
Сонца (якое?)…(Што робіць?)
Аблокі (якія?)…(Што робяць?)
Лісце (якое?)…(Што робіць?)
Дажджы (якія?)…(Што робяць?)
Дзень
(які?)…(Што робіць?)
Вецер
(які?)…(Што робіць?)
|
Рухомая
гульня
|
Прадоўжыць фарміраваць уяўленні пра восень у рух. гульні “Гаспадыня”
Мэта: развіваць
уяўленні пра рухомыя гульні, фарміраваць уменні выконваць правілы гульні,
развіваць спрыт.
|
Гутарка
|
“Скажы правільна”
Мэта: развіваць увагу, мысленне.
- Якая пара года
прыйшла?
- Чаму восень называюць залатою?
- Ці збіралі ў
букет восеньскае лісце?
- Што адчувалі, калі на пляцоўцы хадзілі па лістах?
- Якую пару года больш за ўсё ты любіш?
- Што расце на агародзе?
- Як вы дапамагаеце дарослым?
- Якія стравы любіце есці з агародніны?
|
Фізхвілінка
|
Гульня “Скакаў, скакаў, верабей па сметнічку”
|
Гульня – конкурс
|
“Хто быстрэй збярэ ўраджай?”
|
Заключная частка. Дзеці, што больш вам спадабалася на
занятку? Ці жадаеце запрасіць восень да сябе ў госці? Як вы сустрэнеце восень
?
|
Узаемасувязі ў прыродзе
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
-
САРДЭЧНА ЗАПРАШАЮ Я рада, што вы зазірнулі на мой блог і шчыра спадзяюся, што вы зможаце знайсці тут карысную для сябе інфар...
Комментариев нет:
Отправить комментарий