Нерэгламентаваная
дзейнасць выхаванцаў на кастрычнік месяц
Тэма
:”Агародніна” I I тыдзень
Дні тыдня
|
Зносіны
|
Гульня
|
Пазнавальная
практычная дзейнасць
|
Мастацкая дзейнасць
|
Элементарная
працоўная
дзейнасць
|
Панядзе-лак
08.10.18
|
Гутарка-размова
“Магазін агародніны”.
Мэта: выхоўваць уяўленні пра працу дарослых.
|
Сюжэтна –
ролевая гульня ”Гаспадынька”.
Мэта:развіваць уменні зразумець і прыняць гульнявую задачу ,
пастаўленную дарослым.
|
Прасцейшае
эксперыментаванне
”Kарэшкі-вяршкі”.
Мэта: фарміраваць
імкненне да рэалізацыі зразумелай умоўнай гульнявой мэты і атрымання ўяўнага
выніку.
|
Лепка “Мая
любімая агародніна”.
Мэта: развіваць
цікавасць да лепкі агародніны.
|
Калектыўная
ўборка пляцоўкі.
Мэта: фарміраваць
уменні выконваць нескладаныя працоўныя
даручэнні.
|
Аўторак
09.10.18
|
Гутарка “Разглядванне фотаздымкаў” (пасадка гарбузоў).
Мэта: выхоўваць цікавасць да фотаздымкаў, на якіх самі дзеці садзяць і
паліваюць гарбузы.
|
Рухомая гульня
“Таня сеяла
гарох”.
Мэта: развіваць
у дзяцей хуткасць рэакцый.
|
Абследаванне
прадметаў
“Якая
агародніна патрэбна твайму арганізму, каб быць здаровым?”.
Мэта: фарміраваць
патрэбнасць пазнання навакольнага свету.
|
Чытанне верша
Р.Барадуліна
”Загадкі на
градцы”, абмеркаванне рэкамендацый “Чыстая –брудная агародніна”.
Мэта:выхоўваць
уменні ўважліва слухаць загадкі, удакладніць
веды дзяцей аб ЗЛЖ.
|
Навядзенне
парадку ў групавым пакоі.
Мэта:
фарміраваць акуратнасць, самастойнасць.
|
Серада
10.10.18
|
Абмяркаванне карцінак “Прывітанне, восень!”.
Мэта: фарміраваць уяўленні дзяцей пра
асенні перыяд.
|
Дыдактычная гульня
“Восень”.
Мэта:развіваць
уяўленні пра характэрныя асаблівасці
асенняга перыяду ў Беларусі.
|
Назіранне за
аб’ектамі жывой прыроды “Агародніна”.
Мэта: выхоўваць
уменні адрозніваць і называць агародніну.
|
Завучванне
песні”Асенні карагод”.
Мэта:
фарміраваць любоў да песень, жаданне завучваць і спяваць самастойна.
|
Фарміраванне
навыкаў самаабслугоўванне.
Мэта: выхоўваць
уменні мыць рукі пасля прагулкі і
туалета.
|
Чацвер
11.10.18
|
Праблема вербальных зносін “Што дашкольнік павінен ведаць аб агародніне?”.
Мэта: развіваць уяўленні і кругагляд дашкольніка па тэме: “Агародніна”.
|
Інтэлектуальная
гульня “Агароднік”.
Мэта:фарміраваць
уменні быць спрытнымі, уважлівымі.
|
Назіранні за транспартам, які перавозіць агародніну.
Мэта:развіваць
уменні называць і класіфікаваць
транспарт.
|
Маляванне палачкамі
на зямлі агародніны.
Мэта: выхоўваць
уменні маляваць палачкамі на зямлі.
|
Праца ў
прыродзе
“Чыстка ад смецця гульнявой пляцоўкі”.
Мэта: фарміраваць
уяўленні аб калектывізму.
|
Пятніца
12.10.18
|
Вырашэнне лагічнай праблемы
« Як вырошчваюць агародніну?”.
Мэта:развіваць уменні арыентавацца ў сітуацыі.
|
Будаўнічая гульня”Магазін
агародніны”.
Мэта: фарміраваць
уяўленні пра уласцівасці і якасці
матэрыялаў.
|
Пазнавальная дзейнасць
“Беражы вочы, вушы”.
Мэта:выхоўваць
уяўленні пра будову і ахову органаў пачуццяў.
|
Ігра на
музычных інструментах.
Мэта: развіваць
уменні прыгожага выканання знаёмай песні”Загадкі на градцы”.
|
Дзяжурства па
сталовай.
Мэта: выхоўваць
уменні пасільнай працы.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий