АВ Мастацтва (аплікацыя) (агульны)
|
|||
Тэма занятку: Тэма: “Агародніна на
сподачку”
|
|||
Праграмныя задачы:
І мал.гр: Пр.зад: фарміраваць уяўленні пра агародніну, развіваць уменні
раскладваць прадметы ў сярэдзіне ліста, выклікаць жаданне наклейваць прадметы
круглай і авальнай формы.
ІІ мал гр: Пр.зад: выхоўваць уменні
вырэзваць прадметы круглай і
авальнай формы, развіваць уменні выкладваць кампазіцыі на лісце
паперы, фарміраваць уяўленні аб
колерах агародніны.
Мет.пр: гутарка, сюрпрызны момант, загадванне загадак, паказ, самастойная работа, дынамічная
паўза, інд.дапамога, аналіз работ.
|
|||
Матэрыял: каляровая папера, загадкі
пра агародніну.
|
|||
Уводзіны.
Прывітанне Бульбашыка , жадае даведацца пра агародніну.
|
|||
Асноўная частка:
|
|||
Загадка
|
Завітала ў хату пані
У чырвоным сарафане,
Як пачалі распранаць –
Сталі плакаць, праклінаць ( Цыбуля)
|
Выспеў на градзе
Белы чарадзей:
Галава - на славу,
Да зубка зубок,
Добрая прыправа,
А завуць… (часнок).
|
На градзе доўгі, зялёны,
А ў бочцы – салёны. (Агурок)
|
Бульбашык просіць з каляровай паперы агародніну на
сподачак, паказ выхавацеля.
|
|||
Заданне
|
На сподачак выкладзіце агародніну так, як вы будзеце яе
наклейваць, самастойная работа, інд.дапамога, аналіз работ
|
||
Дыд. гульня
|
“Збіраем агародніну на свой сподачак”
Мэта: развіваць уменні знаходзіць агародніну ,
фарміраваць уменне адрозніваць ад садавіны, выхоўваць самастойнасць.
|
||
Рухомая
гульня
|
“Збяры агародніну” (конкурс)
Мэта: развіваць уяўленні пра рухомыя гульні,
фарміраваць уменні выконваць правілы гульні, развіваць спрыт.
|
||
Гутарка Бульбашыка з дзецьмі
|
-
Як трэба
даглядаць за агароднінай, каб яна вырасла вялікая і добрая?
-
Што дае чалавеку
праца на агародзе?
-
Чаму называюць
зямлю карміцелькай?
-
Як вы дапамагаеце
дарослым на агародзе?
-
Ці ўсім людзям
зямля аддае свае “багацці”?
-
Якія стравы вы
любіце есці з агародніны?
-
Які посуд
патрэбен, каб сабраць агародніну?
-
Чый посуд для агародніны
вам больш за ўсё спадабаўся?
|
||
Фізхвілінка
|
Рухомая гульня “Гаспадыня – гаспадар”
Мэта: выхоўваць жаданне гуляць у гульні, развіваць
уменні быць уважлівым, фарміраваць стараннасць.
|
||
Гульня – віктарына
|
-
Ці можна
браць і есці непамыты агурок або
памідор?
-
Ці можна не
паліваць агародніну?
-
Ці можна есці
гнілыя памідоры або агуркі?
|
||
Заключная частка. Вам занятак спадабаўся? Калі
спадабаўся, то ўсміхніцеся адзін аднаму… Што больш за ўсё вам спадабалася?
Бульбашык:дзякую вам дзеці, за тое, што вы прыгожа наклеілі агародніну на
сподачак.
|
АВ Мастацтва (аплікацыя) (агульны)
|
||||
Тэма занятку: “ Магазін садавіны ”
|
||||
Праграмныя задачы: І мал.гр.Пр.зад: фарміраваць уяўленні
пра магазін для садавіны, выхоўваць
жаданне выкладваць на лісце паперы садавіну самастойна, развіваць уменні правільна карыстацца
клейсцерам. ІІ мал гр: Пр.зад: фарміраваць уяўленні пра магазін садавіны, выхоўваць уменні карыстацца сурвэткамі,
развіваць самастойнасць. Мет.пр: гутарка,
загадванне загадак, паказ, самастойная
работа, дынамічная паўза,
інд.дапамога, аналіз работ.
|
||||
Матэрыял: каляровая папера з выявамі
садавіны, падбор загадак пра садавіну.
|
||||
Уводзіны.
Вожык прыслаў паштоўку, ён прапануе вам пабудаваць “ Магазін садавіны”
|
||||
Асноўная частка:
|
||||
Загадка
|
Румяны Піліп да палкі прыліп. (Яблык)
|
Голле звесілі да плоту,
Пасінелі ад спякоты.
Здымеш з поля -
і ў рот.
Гэта ягадка ці плод? (Сліва)
|
Чырвонае цельца,
Каменнае сэрца,
Віннае на смак,
А завецца як?
(Вішня)
|
Аранжавы мячык,
Ды ён не скача,
Ачысціш толькі –
Раздзеліш на долькі.
(Апельсін)
|
Заданне
|
Паказ выхавацеля, самастойная работа, інд.дапамога.
|
|||
Дыд. гульня
|
Складзі карткі “Садавіны”
Мэта: развіваць уменні знаходзіць патрэбныя часткі
садавіны , фарміраваць уменне быць уважлівым, выхоўваць самастойнасць.
|
|||
Рухомая
гульня
|
“1, 2, 3, 4, 5”
1, 2, 3, 4, 5
Бавім час мы не дарма –
Просім Таню мы назваць
Гэтай садавіны імя….
|
|||
Гутарка
|
-
Якая пара года
называецца ўраджайнай?
-
Як вы дапамагаеце
дарослым, каб вырасла садавіна вялікая і добрая?
-
Якія стравы вы
любіце з садавіны?
-
Якое варэнне
атрымаецца з груш? Яблыкаў? Сліў?
|
|||
Фізхвілінка
|
Рухомая гульня “Роўным кругам”
Мэта: выхоўваць жаданне гуляць у гульні, развіваць
уменні быць уважлівым, фарміраваць стараннасць.
|
|||
Заключная частка. Вам занятак спадабаўся? Калі
спадабаўся, то ўсміхніцеся адзін аднаму… Што больш за ўсё вам спадабалася?
Дзякую вам дзеці, мне спадабалася аплікацыя садавіны.
Малайцы!
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий