Нерэгламентаваная
дзейнасць выхаванцаў на верасень месяц
Тэма:”ЗЛЖ” I тыдзень
Дні тыдня
|
Зносіны
|
Гульня
|
Пазнавальная практычная дзейнасць
|
Мастацкая дзейнасць
|
Элементарная
працоўная
дзейнасць
|
П
а
н
я
д
з
е
л
а
к
|
Пазнавальная гутарка
“ Прыгажосць лесу восенню”.
Мэта: развіваць назіральнасць.
|
Карагодная
гульня “Прадметы гігіены”.
Мэта: выхоўваць
хуткасць, уважлівасць .
|
Абследаванне яблыка ”Кіслы – салодкі, чысты - брудны”.
Мэта:
фарміраваць адчуванні смаку, фарміраваць навыкі ЗЛЖ.
|
Спяванне песні
“Вітамінкі”.
Мэта: развіваць
любоў да песні, жаданне завучваць і спяваць самастойна.
|
Фарміраванне навыкаў самаабслугоўван ня
Мэта: фарміраваць уменні мыць рукі
пасля прагулкі і туалета.
|
А
ў
т
о
р
а
к
|
Дыскусія “Што было б, калі не было б садавіны і агародніны”.
Мэта:фарміраваць уяўленні дзяцей пра садавіну і агародніну.
|
Пальчыкавая
гульня “Што не так”.
Мэта:
выхоўваць уменні пазнання пальчыкавых гульняў.
|
Параўнанне
чыстага і бруднага адзення на картках.
Мэта: развіваць
памяць, увагу, лагічнае мысленне.
|
Загадванне
загадак па тэме “ЗЛЖ”.
Мэта: фарміраваць
уменне развіваць дзяцей фантазію.
|
Калектыўная
ўборка пляцоўкі.
Мэта: ствараць
умовы для калектыўнай працы.
|
С
е
р
а
д
а
|
Падарожжа ў сад і агарод.
Мэта: фарміраваць уяўленні пра змены ў садзе і агародзе.
|
Гульня “Пачастунак”.
Мэта: развіваць
увагу, цікавасць да пазнання навакольнага свету.
|
Пасадка і
назіранні за
цыбуляй.
Мэта: выхоўваць.
жаданне клапаціцца пра яе.
|
Прагаворванне скорагаворак.
Мэта: развіваць
памяць, лагічнае мысленне.
|
Праца ў
прыродзе
“Чыстка ад смецця гульнявой пляцоўкі”.
Мэта: стварыць
умовы для выхавання калектывізму.
|
Ч
а
ц
в
е
р
|
Гутарка па тэме “Вітаміны ў садзе і агародзе”.
Мэта:развіваць уяўленні дзяцей пра
вітаміны, ЗЛЖ.
|
Карагодная гульня
“Мы дзялілі апельсін”
Мэта: выхоўваць
цікавасць да карагодных гульняў.
|
Абследаванне яблыкаў і груш, капусты і морквы.
Мэта:
выхоўваць жаданне абследаваць
садавіну, агародніну.
|
Маляванне крэйдамі
на асфальце “Садавіна і агародніна”.
Мэта: развіваць
уменні маляваць.
|
Дзяжурства па
сталовай.
Мэта:
фарміраваць уяўленні пра пасільную
працу.
|
П
я
т
н
і
ц
а
|
Пазнавальная гутарка - разважанне
“Карысць садавіны і агародніны”.
Мэта: развіваць уменні арыентавацца ў сітуацыі.
|
Дыд.гульня
“Цудоўны
мяшэчак”.
Мэта:фарміраваць
уменні распазнаваць садавіну,
агародніну на вомацак.
|
Назіранні за
тым, як чыстая сурвэтка становіцца бруднай.
Мэта:выхоўваць жаданне
прымаць удзел у калектыўнай размове.
|
Чытанне казкі
“Мяшэчак
яблыкаў”.
Мэта:выхоўваць
у дзяцей жаданне уважліва слухаць казкі, адказваць на пытанні выхавацеля.
|
Навядзенне
парадку ў групавым пакоі.
Мэта:развіваць
уяўленні пра акуратнасць,
самастойнасць.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий