АВ: Дзіця і прырода
(агульны)
|
|||
Тэма занятку: “Агародніна”
|
|||
І мал.гр: Пр.зад: развіваць
уяўленні дзяцей аб знешнім выглядзе
найбольш ужываемай агародніны, фарміраваць абагульняючае паняцце
“агародніна”, выхоўваць жаданне прымаць удзел у калектыўнай размове.
ІІ малгр: Пр.зад: фарміраваць
уяўленні пра агародніну,
развіваць уяўленні пра адметныя
прыметы раслін агарода, выхоўваць цікавасць да працы ў агародзе. Мет.
пр: гутарка, сюрпрызны момант,загадванне загадак, паказ прадмета,
дыд.гульні.
|
|||
Матэрыял: карткі з выявамі агародніны,
падбор загадак пра агародніну
|
|||
Уводзіны. Прывітанне лялькі Дашы
паштоўкай, якая жадае даведацца , што мы ведаем пра агародніну?
|
|||
Асноўная частка:
|
|||
Загадка. Знайдзі
адгадку.
|
Завітала ў хату пані
У чырвоным сарафане,
Як пачалі распранаць –
Сталі плакаць, праклінаць
( Цыбуля)
|
Выспеў на градзе
Белы чарадзей:
Галава - на славу,
Да зубка зубок,
Добрая прыправа,
А завуць… (часнок).
|
На градзе доўгі, зялёны,
А ў бочцы – салёны. (Агурок)
|
Заданне
|
“1, 2, 3, 4, 5”
1, 2, 3, 4, 5
Бавім час мы не дарма –
Просім Таню мы назваць
Гэтай агародніны
імя….
|
||
|
|||
Дыд. гульня
|
“Складзі разразную картку “Агародніна”
Мэта: развіваць уменні знаходзіць неабходныя часткі для
карткі, фарміраваць уменне быць уважлівым, выхоўваць самастойнасць.
|
||
Рухомая
гульня
|
Рухомая гульня “Алеся, Алеся” (агародніну назаві) Прадоўжыць фарміраваць уяўленні пра
агародніну. Мэта: развіваць уяўленні пра рухомыя гульні, фарміраваць уменні выконваць
правілы гульні, развіваць спрыт.
|
||
Гутарка
|
“Скажы правільна”
Мэта: развіваць увагу, мысленне.
- Як выглядае здаровы чалавек?
-Якія прадукты карысны для здароўя?
-Што расце на агародзе?
- Хто з вас помніць, як расла агародніна ў нас на
агародзе?
-Дзе вы бачылі градкі з агароднінай?
-Як трэба даглядаць за агароднінай, каб яна вырасла
вялікая і добрая?
-Як вы дапамагаеце дарослым?
-Якія стравы любіце есці з агародніны?
-Якія салаты можна зрабіць з морквы, капусты і буракоў?
-Якія саленні мы ставім у банкі на зіму?
|
||
Фізхвілінка
|
Гульнявое практыкаванне.
У группе разам мы гулялі
На роднай мове размаўлялі
На аблокі мы глядзелі
Быццам птушкі паляцелі.
Соца ласкава і міла
Сёння нам усім свяціла
Раз, два, тры
Агародніну
назаві! (Можна есці нямытую,
брудную агародніну?)
|
||
Заключная частка. Лялька Даша. Дзякую вам дзеці, я ўжо
ведаю , што вы ведаеце пра агародніну
і мяне пазнаёмілі.
|
Расліны
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
-
САРДЭЧНА ЗАПРАШАЮ Я рада, што вы зазірнулі на мой блог і шчыра спадзяюся, што вы зможаце знайсці тут карысную для сябе інфар...
Комментариев нет:
Отправить комментарий