АВ
Мастацтва (канструяванне) (агульны)
|
|
Праграмныя задачы:
І мал.гр: фарміраваць уяўленні аб агародніне, развіваць уменні
рабіць кошык з канструктара, выклікаць жаданне працаваць.
ІІ мал. гр: выхоўваць уменні рабіць
кошык рознай формы, развіваць уменні называць і адрозніваць колер канструктара, фарміраваць уяўленні аб колерах агародніны.
Метадычныя прыёмы: гутарка, сюрпрызны момант, загадванне загадак, паказ, самастойная работа, дынамічная
паўза, інд.дапамога, аналіз работ.
|
|
Матэрыял: канструктар, карткі з
выявамі агародніны, пластмасавыя выявы агародніны, падбор загадак пра агародніну
|
|
Уводзіны.
Прывітанне Бульбашыка, жадае даведацца пра агародніну.
|
|
Асноўная частка:
|
|
Загадка
|
Завітала ў хату пані
У чырвоным сарафане,
Як пачалі распранаць –
Сталі плакаць, праклінаць (Цыбуля)
Выспеў на градзе
Белы чарадзей:
Галава - на славу,
Да зубка зубок,
Добрая прыправа,
А завуць…(часнок).
На градзе доўгі, зялёны,
А ў бочцы – салёны.(
Агурок)
Бульбашык просіць выкласці з канструктара посуд для
агародніны, паказ выхавацеля.
|
Заданне
|
Зрабіце з канструктара посуд, каб мы з вамі пайшлі на агарод і сабралі
агародніну, самастойная работа, інд.дапамога, аналіз работ
|
Дыд. гульня
|
“Збіраем агародніну ў свой посуд”
Мэта: развіваць уменні знаходзіць агародніну , фарміраваць
уменне адрозніваць ад садавіны, выхоўваць самастойнасць.
|
Рухомая
гульня
|
“Збяры агародніну” (конкурс)
Мэта: развіваць уяўленні пра рухомыя гульні,
фарміраваць уменні выконваць правілы гульні, развівіваць спрыт.
|
Гутарка Бульбашыка з дзецьмі
|
-
Як трэба
даглядаць за агароднінай, каб яна вырасла вялікая і добрая?
-
Што дае чалавеку
праца на агародзе?
-
Чаму называюць
зямлю карміцелькай?
-
Як вы дапамагаеце
дарослым на агародзе?
-
Ці ўсім людзям зямля
аддае свае “багацці”?
-
Якія стравы вы
любіце есці з агародніны?
-
Які посуд
патрэбен, каб сабраць агародніну?
-
Чый посуд для
агародніны вам больш за ўсё спадабаўся?
|
Фізхвілінка
|
Гухомая гульня “Гаспадыня – гаспадар”
Мэта: выхоўваць жаданне гуляць у гульні, развіваць
уменні быць уважлівым, фарміравацьстараннасць.
|
Гульня – віктарына
|
-
Ці можна
браць і есці не памыты агурок або
памідор?
-
Ці можна не
паліваць агародніну?
-
Ці можна есці
гнілыя памідоры або агуркі?
|
Заключная частка. Вам занятак спадабаўся? Калі
спадабаўся, то ўсміхніцеся адзін аднаму… Што больш за ўсё вам спадабалася? Бульбашык:дзякую
вам дзеці, я ўжо ўмею зрабіць посуд для агародніны з канструктара, каб
дапамагаць дарослым збіраць агародніну.
|
АВ Мастацтва (канструяванне) (агульны)
|
|
Тэма занятку: “Беседка ”
|
|
Праграмныя задачы: І мал.гр: развіваць уяўленні пра
беседкі для адпачынку , фарміраваць уменні выкладваць з лічыльных палачак, выхоўваць
самастойнасць.
ІІ мал. гр: развіваць уяўленні пра
пабудовы беседак для адпачынку, выхоўваць
уменні выкладваць кампазіцыі на стале, фарміраваць уяўленні пра розныя пабудовы з дапамогай лічыльных
палачак. Мет.пр: гутарка,
сюрпрызны момант, загадванне
загадак, паказ, самастойная работа,
дынамічная паўза, інд.дапамога, аналіз
работ.
|
|
Матэрыял: лічыльныя палачкі, карткі з
выявамі беседкі, падбор загадак пра мэблю
ў беседцы.
|
|
Уводзіны.
Прывітанне будаўніка, жадае навучыць выкладваць з
лічыльных палачак беседкі для адпачынку.
|
|
Асноўная частка:
|
|
Загадка
|
Бульбашык жадае навучыць
выкладваць з лічыльных палачак беседкі для адпачынку
-
Што патрэбна, каб
было ў беседках?
Загадкі: поле шкляное, а межы
драўляныя. (Акно)
Маю рогі, маю ногі,
Я багаты і ўбогі,
Ля мяне ўсе сядаюць,
Дык скажы, як называюць? (Стол)
Вісіць груша – есці нельга, бо ў сярэдзіне агонь.(Электрычная лямпачка)
Скручаны, зверчаны па хаце
скача. (Венік)
|
Заданне
|
Будаўнік прапануе выкласці з лічыльных палачак беседку
для адпачынку, самастойная работа, інд.дапамога, аналіз работ
|
Дыд. гульня
|
“Назаві прадмет і раскажы пра яго”
|
Гульнявое практыкаванне
|
“Што ўмеюць ручкі ?”
Мэта: развіваць уяўленні пра неабходнасць ўпрыгожвання
беседак для адпачынку, фарміраваць уменні выкладваць дарожку,клумбы, развіваць
акуратнасць.
|
Гутарка будаўніка з дзецьмі
|
-
Ці можна сапраўды
адпачыць у беседцы з лічыльных палачак?
-
З якога матэрыялу
раней будавалі хаты?
-
Ці будавалі раней
беседкі для адпачынку?
-
Якая беседка
больш за ўсё вам спадабалася?
-
Хто цікавей за
ўсіх упрыгожыў навокал беседкі?
|
Фізхвілінка
|
Рухомая гульня “Крок за крокам мы ідзём”
Мэта: выхоўваць жаданне гуляць у рухомыя гульні,
развіваць уменні быць уважлівым, фарміраваць стараннасць.
|
Гульня – віктарына
|
-
Як называецца чалавек,
які будуе беседкі, дамы, бальніцы?
-
Ці можна жыць у
доме або беседцы з лічыльных палачак і чаму?
|
Заключная частка. Будаўнік: вам занятак спадабаўся?
Калі спадабаўся, то ўсміхніцеся адзін аднаму… Што больш за ўсё вам
спадабалася? дзякую вам дзеці, я ўжо ведаю, што вы ўмееце будаваць беседкі
для адпачынку.Я вельмі задаволены, што вы хутка навучыліся. Малайцы!
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий