Нерэгламентаваная
дзейнасць выхаванцаў на верасень месяц
Тэма: “Пакаёвыя расліны ў кутку
прыроды” ІІ
тыдзень
Дні тыдня
|
Зносіны
|
Гульня
|
Пазнавальная
практычная дзейнасць
|
Мастацкая дзейнасць
|
Элементарная
працоўная
дзейнасць
|
Панядзе-лак
10.09.18
|
Пазнавальная гутарка “ Як узнікае вугалок прыроды”.
Мэта: фарміраваць уяўленні пра прыгажосць кветак ў кутку прыроды,
развіваць назіральнасць.
|
Карагодная
гульня “У группе разам мы гулялі”.
Мэта:
развіваць уважлівасць , памяць.
|
Апісанне кветак
у кутку прыроды.
Мэта: выхоўваць
уменні слухаць аднагрупнікаў.
|
Размалёўванне кветачак
па тэме: “Кветкі”.
Мэта: фарміраваць
любоў да малявання ў размалёўцы.
|
Фарміраванне
навыкаў самаабслугоўвання.
Мэта: выхоўваць
уменні мыць рукі пасля прагулкі і
туалета.
|
Аўторак
11.09.18
|
Гутарка -размова “Як называюцца кветкі ў кутку прыроды?”.
Мэта: фарміраваць ўяўленні кожнага выхаванца да пазнавальных зносін.
|
Дыд. гульня
”Знайдзі патрэбныя кветкі”.
Мэта: развіваць
уяўленні пра кветкі.
|
Прасцейшае
эксперыментаванне “Параўнанне лістоў кветак ў кутку прыроды”.
Мэта: выхоўваць
спрыяльныя ўмовы для актыўнай пазнавальнай дзейнасці.
|
Інсцэніраванне
верша ”Алеся, Алеся”.
Мэта:фарміраваць
уменні выконваць рухі па зместу верша.
|
Калектыўная
ўборка пляцоўкі.
Мэта: ствараць
умовы для калектыўнай працы.
|
Серада
12.09.18
|
Абмеркаванне малюнкаў .“ Аб карысці пакаёвых раслін”.
Мэта: фарміраваць уяўленні дзяцей пра
ЗЛЖ і вырошчванне кветак.
|
Карагодная
гульня
“Дрэўца,
дрэўца!”
(Кіт. ружа).
Мэта: развіваць
уменні запомніць і выканаць тое дзеянне, што паказвае дрэўца лесу.
|
Абследаванне кветачак.
Мэта:
выхоўваць жаданне заўважаць прыгажосць
кожнай кветачкі.
|
Лепка “ Мая
любімая кветачка!”.
Мэта: развіваць
цікавасць да лепкі.
|
Праца ў
прыродзе
“Чыстка ад смецця гульнявой пляцоўкі”.
Мэта:
фарміраваць уяўленні пра працу ў прыродзе для
выхавання калектывізму.
|
Чацвер
13.09.18
|
Разглядванне малюнкаў “Пакаёвыя
кветкі”.
Мэта: развіваць цікавасць да карціны, на якой намаляваны пакаёвыя кветачкі. |
Рух .гульня
“Выпраў памылку”.
Мэта: фарміраваць уменні пазнаваць і называць малюнак з пакаёвай раслінай. |
Разважанні
“Навошта патрэбна паліваць кветачкі?”.
Мэта: выхоўваць дапытлівасць, жаданне прымаць удзел у працы. |
Развучванне пляскі
“Бальзамінкі”.
Мэта: развіваць памяць, жаданне танцаваць. |
Дзяжурства па
сталовай.
Мэта: фарміраваць уменні пасільнай працы. |
Пятніца
14.09.18
|
Вырашэнне лагічнай праблемы “Што
было б, калі не было б пакаёвых кветачак?”.
Мэта: развіваць уяўленні пра пакаёвыя расліны.
|
Сюжэтна
–ролевая гульня “Гаспадынька”.
Мэта:фарміраваць
уменні выконваць ролю мамы, бабулі або сястрычкі пры доглядзе за пакаёвымі
раслінамі.
|
Назіранне за
дарослымі, якія правільна ўмеюць даглядаць кветачкі.
Мэта:выхоўваць
цікавасць, жаданне дапамагаць.
|
Завучванне
верша “Бальзамін”.
Мэта: развіваць
памяць, уменні хутка прагаворваць
словы.
|
Навядзенне
парадку ў групавым пакоі.
Мэта: выхоўваць
акуратнасць, самастойнасць.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий