Пакаёвыя расліны ў кутку прыроды

Нерэгламентаваная дзейнасць выхаванцаў  на верасень  месяц      
   Тэма: “Пакаёвыя расліны ў кутку прыроды”   ІІ  тыдзень

Дні тыдня
Зносіны
Гульня
Пазнавальная
практычная дзейнасць
Мастацкая дзейнасць
Элементарная
працоўная
дзейнасць

Панядзе-лак

10.09.18

Пазнавальная гутарка “ Як узнікае вугалок прыроды”.

Мэта: фарміраваць уяўленні пра прыгажосць кветак ў кутку прыроды, развіваць назіральнасць.
Карагодная гульня “У группе разам мы гулялі”.

Мэта: развіваць  уважлівасць , памяць.
Апісанне кветак у кутку прыроды.

Мэта: выхоўваць уменні слухаць аднагрупнікаў.
Размалёўванне  кветачак  па тэме: “Кветкі”.

Мэта: фарміраваць любоў да малявання ў размалёўцы.


Фарміраванне навыкаў самаабслугоўвання. 

Мэта: выхоўваць уменні  мыць рукі пасля прагулкі і туалета.

Аўторак

11.09.18
Гутарка -размова “Як называюцца кветкі ў кутку прыроды?”.

Мэта: фарміраваць ўяўленні кожнага выхаванца да пазнавальных зносін.
Дыд. гульня ”Знайдзі  патрэбныя кветкі”.

Мэта: развіваць уяўленні пра  кветкі.
Прасцейшае эксперыментаванне “Параўнанне лістоў кветак ў кутку прыроды”.

Мэта: выхоўваць спрыяльныя ўмовы для актыўнай пазнавальнай дзейнасці.
Інсцэніраванне верша ”Алеся, Алеся”.

Мэта:фарміраваць уменні выконваць  рухі   па зместу верша.
Калектыўная ўборка пляцоўкі.

Мэта: ствараць умовы для калектыўнай працы.

Серада

12.09.18
Абмеркаванне малюнкаў .“ Аб карысці пакаёвых раслін”.

Мэта: фарміраваць уяўленні дзяцей пра  ЗЛЖ і вырошчванне кветак.
Карагодная гульня
“Дрэўца, дрэўца!”
(Кіт. ружа).

Мэта: развіваць уменні запомніць і выканаць тое дзеянне, што паказвае дрэўца лесу.
Абследаванне  кветачак.

Мэта: выхоўваць  жаданне заўважаць прыгажосць кожнай кветачкі.
Лепка “ Мая любімая кветачка!”.

Мэта: развіваць цікавасць да лепкі.
Праца ў прыродзе
“Чыстка  ад смецця гульнявой пляцоўкі”.

Мэта: фарміраваць уяўленні пра працу ў прыродзе для  выхавання калектывізму.


Чацвер

13.09.18
Разглядванне малюнкаў  “Пакаёвыя кветкі”.

Мэта: развіваць цікавасць да карціны, на якой намаляваны пакаёвыя кветачкі.
Рух .гульня “Выпраў памылку”.

Мэта: фарміраваць уменні пазнаваць і называць малюнак з пакаёвай раслінай.
Разважанні “Навошта патрэбна паліваць кветачкі?”.

Мэта: выхоўваць дапытлівасць, жаданне прымаць удзел у працы.
Развучванне пляскі “Бальзамінкі”. 

Мэта: развіваць памяць, жаданне танцаваць.
Дзяжурства па сталовай.

Мэта: фарміраваць уменні   пасільнай працы.


Пятніца

14.09.18
Вырашэнне  лагічнай праблемы “Што было б, калі не было б пакаёвых кветачак?”.

Мэта: развіваць уяўленні пра пакаёвыя расліны.
Сюжэтна –ролевая гульня “Гаспадынька”.

Мэта:фарміраваць уменні выконваць ролю мамы, бабулі або сястрычкі пры доглядзе за пакаёвымі раслінамі.
Назіранне за дарослымі, якія правільна ўмеюць даглядаць кветачкі.

Мэта:выхоўваць цікавасць, жаданне дапамагаць.
Завучванне верша “Бальзамін”.

Мэта: развіваць памяць, уменні  хутка прагаворваць словы.
Навядзенне парадку ў групавым пакоі.

Мэта: выхоўваць акуратнасць, самастойнасць.


Комментариев нет:

Отправить комментарий