Прагулка ў лістападзе

01.11.2018
1.
Назіранне за костом (мэта: выхоўваць жаданне пазнаваць свет).
2.
Рухомыя гульні: “Зайцы і лісіца” (мэта: фарміраваць уменні выконваць пэўныя дзеянні), “Ліса і зайцы” (мэта: выхоўваць увагу, спрыт)
3.
Працоўная дзейнасць - збіранне апаўшых лістоў бярозы (мэта: фарміраваць жаданне дапамагаць дворніку)
4.
Індывідуальная    работа: гульня “Пераскоч гару”(мэта: практыкаваць уменні з разбегу пераскокваць перашкоду) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
5.
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял: мячык, прадметы рознай велічыні)

02.11.2018
1.
Назіранне за дажджлівай  пагодай (мэта: фарміраваць уяўленні аб прыгажосці з’явы прыроды)
2.
Рухомыя гульні: ”Ад дрэва да дрэва” (мэта: развіваць хуткасць рэакцый і арыенціроўку ў прасторы), “Дрэўца, дрэўца, дзераўцо!” (мэта: выхоўваць пачуццё калектывізму).
3.
Працоўная дзейнасць - чыстка ад смецця гульнявой пляцоўкі (мэта: фарміраваць уяўленні пра працэс  прыбірання гульнявой пляцоўкі) 
4.
Індывідуальная работа: фарміраваць уменне заўважаць змены, якія адбываюцца ў прыродзе (Імя і прозвішча выхаванцаў)
5.
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял: прадметы, неабходныя для рухомых гульняў)



05.11.2018
1.
Назіранне за разнастайнасцю лісця (мэта: фарміраваць уменне бачыць прыгажосць восеньскага лісця).
2.
Рухомыя гульні: “Знайдзі і прынясі прадметы, неабходныя для гульняў на прагулцы восенню” (мэта: развіваць уяўленні аб прадметах, якімі карыстаюцца ў час прагулкі восенню), “Заінька” (мэта: фарміраваць уменне ўзгадняць рухі са словамі).
3.
Працоўная дзейнасць на агародзе  дзіцячага садка (мэта: выхоўваць працавітасць, жаданне працаваць).
4.
Індывідуальная работа:разважанні над прыказкамі і прымаўкамі (Сон на заўтра адкладзі, а справу сёння давядзі).
5.
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял: гімнастычныя палкі, прадметы рознай велічыні).

06.11.2018
1.
Назіранне за дажджом (мэта:развіваць уяўленні аб аб’ектах жывой прыроды).
2.
Рухомыя гульні: “Знайдзі цацку Дзям’яна?” (мэта:выхоўваць вытрымку, сяброўскія адносіны), “У мядзведзя ў бары” (мэта: выхоўваць вытрымку, сяброўскія зносіны).
3.
Працоўная дзейнасць – калектыўная ўборка пляцоўкі (мэта: стварыць умовы для калектыўнай працы пляцоўкі).
4.
Індывідуальная работа:параўнанне прадметаў па велічыні  (мэта: фарміраваць уяўленні пра розныя спосабы параўнання прадметаў па велічыні)(Імя і прозвішча выхаванцаў).
5.
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял:кеглі, мячы, прадметы рознай велічыні).

07.11.2018
1.
Абследаванне прадметаў восені (мэта: фарміраваць цікавасць, выклікаць жаданне прыняць удзел у абследаванні).
2.
Рухомыя гульні: “Адгадай, чый галасок”(мэта: развіваць увагу на слых, памяць), “Заінька” (мэта: фарміраваць уменне ўзгадняць рухі са словамі).
3.
Працоўная дзейнасць – падбор паперак на пляцоўцы (мэта:фарміраваць уменне выконваць элементарныя працоўныя даручэнні з дапамогай дарослага).
4.
Індывідуальная работа:бег звычайны ў чаргаванні з іншымі рухамі (мэта: фарміраваць уменні чаргаваць бег з іншымі рухамі).
5.
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял:прадметы, неабходныя для рухомых гульняў).

08.11.2018
1.
Назіранне за птушкамі, якія збіраюцца ў чароды перад адлётам у вырай(мэта:фарміраваць уяўленні аб пералётных птушках).
2.
Рухомыя гульні: “У мядзведзя ў бары” (мэта: выхоўваць вытрымку, сяброўскія зносіны),
“Знайдзі цацку Максіма?” (мэта: выхоўваць вытрымку, сяброўскія зносіны).
3.
Працоўная дзейнасць – паліванне кветак (мэта: фарміраваць уменне выконваць элементарныя працоўныя даручэнні з дапамогай дарослага) (Імя і прозвішча выхаванцаў).
4.
Індывідуальная работа: параўнанне прадметаў па велічыні.(мэта: фарміраваць уяўленні пра розныя спосабы параўнання прадметаў па велічыні) (Імя і прозвішча выхаванцаў).
5.
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял: цацкі, прадметы рознай велічыні).

09.11.2018
1.
Назіранне за дажджлівым надвор’ем (мэта: фарміраваць уяўленні аб прыгажосці з’явы прыроды (капанне дажджу з даху  школы).
2.
Рухомыя гульні: “Адгадай, чый галасок” (мэта: развіваць увагу на слых,  памяць), “У мядзведзя ў бары” (мэта: выхоўваць вытрымку, сяброўскія зносіны).
3.
Працоўная дзейнасць – навядзенне парадку ў групавым пакоі. (мэта: выхоўваць уяўленні калектыўнай працы).
4.
Індывідуальная работа:бег звычайны ў чаргаванні з іншымі рухамі (падскокваннем, хадзьбой) з (Імя і прозвішча выхаванцаў).
5.
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял: прадметы, неабходныя для рухомых гульняў).

12.11.2018
1.
Назіранне за восеньскім сонейкам (мэта: фарміраваць уяўленні аб адрозненні летняга і восеньскага сонейка).
2.
Рухомыя гульні: ”Пайшоў верабей па сметнічку” (мэта: выхоўваць пачуццё калектывізму, спрыяць добраму настрою), “Самалёты” (мэта: развіваць хуткасць рэакцый)
3.
Працоўная дзейнасць – кармленне птушак (мэта: фарміраваць уменне выконваць элементарныя працоўныя даручэнні з дапамогай дарослага) (Імя і прозвішча выхаванцаў).
4.
Індывідуальная работа: рухомая гульня “Свінка” (мэта: развіваць спрыт, хуткасць рэакцый, дасканаласць рухаў) (Імя і прозвішча выхаванцаў).
5.
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял: мячык, прадметы рознай велічыні).

13.11.2018
1.
Назіранне за дрэвамі ў ветранае надвор’е (мэта: фарміраваць уменне заўважаць змены, якія адбываюцца ў прыродзе).
2.
Рухомыя гульні: ”Сонейка і дожджык” (мэта: развіваць увагу, спрыяць добраму настрою), ”Пайшоў верабей па сметнічку” (мэта: выхоўваць пачуццё калектывізму; спрыяць добраму настрою).
3.
Працоўная дзейнасць –калектыўная ўборка пляцоўкі (мэта: фарміраваць уменні выконваць нескладаныя працоўныя даручэнні).
4.
Індывідуальная работа: “Самалёты” (мэта: развіваць хуткасць рэакцый) (Імя і прозвішча выхаванцаў).
5.
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял: гімнастычныя палкі).

14.11.2018
1.
Назіранне за працай дарослых на агародзе (догляд за агароднінай).
2.
Рухомыя гульні:“Кудлаты сабака” (мэта: выхоўваць пачуццё калектывізму, сяброўскія зносіны), “У мядзведзя ў бары” (мэта: выхоўваць вытрымку, сяброўскія зносіны).
3.
Працоўная дзейнасць - чыстка ад смецця гульнявой пляцоўкі (мэта: фарміраваць уяўленні пра працэс  прыбірання гульнявой пляцоўкі).
4.
Індывідуальная работа:развіваць уменні хадзьбы ўрассыпную (Імя і прозвішча выхаванцаў).
5.
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял:прадметы, неабходныя для рухомых гульняў)

15.11.2018
1.
Назіранне за елкай (мэта: развіваць уменне адрозніваць і называць канкрэтны від дрэва: елка).
2.
Рухомыя гульні: ”Пайшоў верабей па сметнічку” (мэта: выхоўваць пачуццё калектывізму; спрыяць добраму настрою),  ”Сонейка і дожджык” (мэта: развіваць увагу, спрыяць добраму настрою).
3.
Працоўная дзейнасць -паліванне кветак (мэта: фарміраваць уменне выконваць элементарныя працоўныя даручэнні з дапамогай дарослага) (Імя і прозвішча выхаванцаў).
4.
Індывідуальная работа: рухомая гульня “Мяч у доміку” (мэта: фарміраваць уменні пападання мячом у домік) (Імя і прозвішча выхаванцаў).
5.
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял: мячык, кеглі).

16.11.2018
1.
Назіранне за транспартам, які перавозіць агародніну (мэта: фарміраваць уменні называць і класіфікаваць агародніну).
2.
Рухомыя гульні: “У мядзведзя ў бары” (мэта: выхоўваць вытрымку, сяброўскія зносіны).
“Кудлаты сабака” (мэта:выхоўваць пачуццё калектывізму, сяброўскія зносіны).
3.
Працоўная дзейнасць – навядзенне парадку ў групавым пакоі (мэта: фарміраваць уяўленні пра працэс  прыбірання групавога пакою).
4.
Індывідуальная работа: рухомая гульня “Свінка” (мэта: развіваць спрыт, хуткасць рэакцый, дасканаласць рухаў) (Імя і прозвішча выхаванцаў.).
5.
Самастойная дзейнасць дзяцей: вынасны матэрыял ( мячык спартыўны ).

19.11.2018
1.
Назіранне за працай дарослых на агародзе (мэта: выхоўваць жаданне дапамагаць дарослым).
2.
Рухомыя гульні: ”Пайшоў верабей па сметнічку” (мэта: выхоўваць пачуццё калектывізму; спрыяць добраму настрою), “Кудлаты сабака” (мэта: выхоўваць пачуццё калектывізму, сяброўскія зносіны).
3.
Працоўная дзейнасць - збіранне апаўшых лістоў бярозы (мэта: фарміраваць жаданне дапамагаць дворніку).
4.
Індывідуальная работа: развіваць уменні хадзьбы ўрассыпную (Імя і прозвішча выхаванцаў).
5.
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял: гімнастычныя палкі).

20.11.2018
1.
Назіранне за прыгажосцю сада восенню (мэта: развіваць назіральнасць).
2.
Рухомыя гульні: “У мядзведзя ў бары” (мэта: выхоўваць вытрымку, сяброўскія зносіны),
”Сонейка і дожджык” (мэта: развіваць увагу, спрыяць добраму настрою).
3.
Працоўная дзейнасць – калектыўная ўборка пляцоўкі.(мэта: фарміраваць уменне выконваць элементарныя працоўныя даручэнні з дапамогай дарослага) (Імя і прозвішча выхаванцаў).
4.
Індывідуальная работа: фарміраваць уменні спынення ў час бегу (Імя і прозвішча выхаванцаў), рухомая гульня “Свінка” (мэта: развіваць спрыт, хуткасць рэакцый, дасканаласць рухаў) (Імя і прозвішча выхаванцаў).
5.
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял:прадметы, неабходныя для рухомых гульняў).

21.11.2018
1.
Назіранне за лістамі яблыні і слівы (мэта: выхоўваць жаданне пазнаваць свет раслін).
2.
Рухомыя гульні: ”Пайшоў верабей па сметнічку” (мэта: выхоўваць пачуццё калектывізму, спрыяць добраму настрою), “Гаспадыня” (мэта: выхоўваць сяброўскія зносіны).
3.
Працоўная дзейнасць  - чыстка ад смецця гульнявой пляцоўкі (мэта: ствараць умовы для калектыўнай працы).
4.
Індывідальная работа: рухомая гульня “Свінка” (мэта: развіваць спрыт, хуткасць рэакцый, дасканаласць рухаў) (Імя і прозвішча выхаванцаў Імя і прозвішча выхаванцаў).
5.
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял: гімнастычныя палкі).

22.11.2018
1.
Назіранне за пасаджанай яблынькай (мэта: выхоўваць любоў да садавіны).
2.
Рухомыя гульні: ”Сонейка і дожджык” (мэта: развіваць увагу, спрыяць добраму настрою), “Дрэўца, дрэўца, дзераўцо!”(мэта: выхоўваць пачуццё калектывізму).
3.
Працоўная дзейнасць -чыстка кармушкі для птушак (мэта: фарміраваць уменне выконваць элементарныя працоўныя даручэнні з дапамогай дарослага) (Імя і прозвішча выхаванцаў).
4.
Індывідуальная работа: практыкаваць  пераход ад бегу да хадзьбы (Імя і прозвішча выхаванцаў).
5.
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял:прадметы , неабходныя для рухомых гульняў).

23.11.2018
1.
Назіранне за восеньскай клумбай (мэта: развіваць уменні збору насення дэкаратыўных раслін).
2.
Рухомыя гульні: “У мядзведзя ў бары” (мэта: выхоўваць вытрымку, сяброўскія зносіны),
 “Ліса і зайцы” (мэта: выхоўваць увагу, спрыт).
3.
Працоўная дзейнасць – навядзенне парадку ў групавым пакоі (мэта: фарміраваць уяўленні пра працэс  прыбірання гульнявога пакою) .
4.
Індывідуальная работа: практыкаваць пераход ад бегу да хадзьбы (Імя і прозвішча выхаванцаў).
5.
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял: гімнастычныя палкі, прадметы рознай велічыні).

26.11.2018
1.
Назіранне за  садавінай у асенні перыяд (мэта: фарміраваць уяўленні аб тым, што садавіну неабходна збіраць з дрэва ў асенні перыяд).
2.
Рухомыя гульні: ”Пайшоў верабей па сметнічку” (мэта: выхоўваць пачуццё калектывізму; спрыяць добраму настрою), “Дрэўца, дрэўца, дзераўцо!” (мэта: выхоўваць пачуццё калектывізму).
3.
Працоўная дзейнасць – калектыўная ўборка пляцоўкі (мэта: развіваць уменні калектыўнай працы).
4.
Індывідуальная работа: практыкаваць у пераход ад  хадзьбы да скачкоў на дзвюх нагах (Імя і прозвішча выхаванцаў).
5.
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял: прадметы, неабходныя для рухомых гульняў).

27.11.2018
1.
Назіранне за дрэвамі, якія растуць вакол школы – сада (мэта: развіваць  уяўленні аб прыгажосці навокал).
2.
Рухомыя гульні: “У мядзведзя ў бары” (мэта: выхоўваць вытрымку, сяброўскія зносіны).
“Гаспадыня” (мэта:выхоўваць сяброўскія зносіны).
3.
Працоўная дзейнасць - збіранне апаўшых лістоў клёна (мэта: фарміраваць жаданне дапамагаць дворніку, калектыўная ўборка ).
4.
Індывідуальная работа: рухомая гульня “Мяч у доміку” (мэта: фарміраваць уменні пападання мячом у домік) (Імя і прозвішча выхаванцаў).
5.
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял: гімнастычныя палкі).

28.11.2018
1.
Назіранне за лісцем (мэта: выхоўваць жаданне пазнаваць свет раслін).
2.
Рухомыя гульні: “Дрэўца, дрэўца, дзераўцо!”(мэта: выхоўваць пачуццё калектывізму),
“Гаспадыня” (мэта:выхоўваць сяброўскія зносіны).
3.
Працоўная дзейнасць – збіранне апаўшых лістоў бярозы (мэта: фарміраваць жаданне дапамагаць дворніку).
4.
Індывід.  работа:рухомая гульня “Свінка”(мэта:развіваць спрыт, хуткасць рэакцый, дасканаласць рухаў) (Імя і прозвішча выхаванцаў).
5.
Самастойная дзейнасць дзяцей( мячык спартыўны).

29.11.2018
1.
Назіранне за  працай дарослых на тэрыторыі школы  (догляд за дрэвамі).
2.
Рухомыя гульні: “У мядзведзя ў бары” (мэта: выхоўваць вытрымку, сяброўскія зносіны),
 “Ліса і зайцы” (мэта: выхоўваць увагу, спрыт).
3.
Працоўная дзейнасць - чыстка ад смецця гульнявой пляцоўкі (мэта:фарміраваць уяўленні пра працэс  прыбірання гульнявой пляцоўкі).
4.
Індывідуальная работа: чаму ў восень шмат работы? Чаму верасень называюць сытым, а вераб’я – багатым? (мэта: фарміраваць уяўленні пра восень).
5.
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял: кеглі, прадметы рознай велічыні,гімнастычныя палкі).

30.11.2018
1.
Назіранне за кустом (мэта: развіваць уяўленні пра будову куста).
2.
Рухомыя гульні: ”Пайшоў верабей па сметнічку” (мэта: выхоўваць пачуццё калектывізму, спрыяць добраму настрою).
“Гаспадыня” (мэта: выхоўваць сяброўскія зносіны).
3.
Працоўная дзейнасць - збіранне апаўшых лістоў клёна (мэта: фарміраваць жаданне дапамагаць дворніку).
4.
Індывідуальная работа:практыкаваць  бег  прыстаўным крокам (Імя і прозвішча выхаванцаў).
5.
Самастойная дзейнасць дзяцей: (вынасны матэрыял:прадметы, неабходныя для рухомых гульняў).


Комментариев нет:

Отправить комментарий