01.11.2018
1.
| |
2.
|
Рухомыя гульні: “Зайцы і лісіца” (мэта: фарміраваць уменні выконваць пэўныя дзеянні), “Ліса і зайцы” (мэта: выхоўваць увагу, спрыт)
|
3.
|
Працоўная дзейнасць - збіранне апаўшых лістоў бярозы (мэта: фарміраваць жаданне дапамагаць дворніку)
|
4.
|
Індывідуальная работа: гульня “Пераскоч гару”(мэта: практыкаваць уменні з разбегу пераскокваць перашкоду) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
|
5.
|
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял: мячык, прадметы рознай велічыні)
|
02.11.2018
1.
|
Назіранне за дажджлівай пагодай (мэта: фарміраваць уяўленні аб прыгажосці з’явы прыроды)
|
2.
|
Рухомыя гульні: ”Ад дрэва да дрэва” (мэта: развіваць хуткасць рэакцый і арыенціроўку ў прасторы), “Дрэўца, дрэўца, дзераўцо!” (мэта: выхоўваць пачуццё калектывізму).
|
3.
|
Працоўная дзейнасць - чыстка ад смецця гульнявой пляцоўкі (мэта: фарміраваць уяўленні пра працэс прыбірання гульнявой пляцоўкі)
|
4.
|
Індывідуальная работа: фарміраваць уменне заўважаць змены, якія адбываюцца ў прыродзе (Імя і прозвішча выхаванцаў)
|
5.
|
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял: прадметы, неабходныя для рухомых гульняў)
|
1.
|
Назіранне за разнастайнасцю лісця (мэта: фарміраваць
уменне бачыць прыгажосць восеньскага лісця).
|
2.
|
Рухомыя гульні: “Знайдзі і прынясі прадметы, неабходныя
для гульняў на прагулцы восенню” (мэта: развіваць уяўленні аб прадметах,
якімі карыстаюцца ў час прагулкі восенню), “Заінька” (мэта: фарміраваць
уменне ўзгадняць рухі са словамі).
|
3.
|
Працоўная дзейнасць на агародзе дзіцячага садка (мэта: выхоўваць
працавітасць, жаданне працаваць).
|
4.
|
Індывідуальная работа:разважанні над прыказкамі і
прымаўкамі (Сон на заўтра адкладзі, а справу сёння давядзі).
|
5.
|
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял:
гімнастычныя палкі, прадметы рознай велічыні).
|
06.11.2018
1.
|
Назіранне за дажджом (мэта:развіваць уяўленні аб
аб’ектах жывой прыроды).
|
2.
|
Рухомыя гульні: “Знайдзі цацку Дзям’яна?” (мэта:выхоўваць
вытрымку, сяброўскія адносіны), “У мядзведзя ў бары” (мэта: выхоўваць
вытрымку, сяброўскія зносіны).
|
3.
|
Працоўная дзейнасць – калектыўная ўборка пляцоўкі
(мэта: стварыць умовы для калектыўнай працы пляцоўкі).
|
4.
|
Індывідуальная работа:параўнанне прадметаў па велічыні (мэта: фарміраваць уяўленні пра розныя
спосабы параўнання прадметаў па велічыні)(Імя і прозвішча выхаванцаў).
|
5.
|
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял:кеглі,
мячы, прадметы рознай велічыні).
|
07.11.2018
1.
|
Абследаванне прадметаў восені (мэта: фарміраваць
цікавасць, выклікаць жаданне прыняць удзел у абследаванні).
|
2.
|
Рухомыя гульні: “Адгадай, чый галасок”(мэта: развіваць
увагу на слых, памяць), “Заінька” (мэта: фарміраваць уменне ўзгадняць рухі са
словамі).
|
3.
|
Працоўная дзейнасць – падбор паперак на пляцоўцы
(мэта:фарміраваць уменне выконваць элементарныя працоўныя даручэнні з
дапамогай дарослага).
|
4.
|
Індывідуальная работа:бег звычайны ў чаргаванні з
іншымі рухамі (мэта: фарміраваць уменні чаргаваць бег з іншымі рухамі).
|
5.
|
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял:прадметы,
неабходныя для рухомых гульняў).
|
08.11.2018
1.
|
Назіранне за птушкамі, якія збіраюцца ў чароды перад
адлётам у вырай(мэта:фарміраваць уяўленні аб пералётных птушках).
|
2.
|
Рухомыя гульні: “У мядзведзя ў бары” (мэта: выхоўваць
вытрымку, сяброўскія зносіны),
“Знайдзі цацку Максіма?” (мэта: выхоўваць вытрымку,
сяброўскія зносіны).
|
3.
|
Працоўная дзейнасць – паліванне кветак (мэта:
фарміраваць уменне выконваць элементарныя працоўныя даручэнні з дапамогай
дарослага) (Імя і прозвішча выхаванцаў).
|
4.
|
Індывідуальная работа: параўнанне прадметаў па
велічыні.(мэта: фарміраваць уяўленні пра розныя спосабы параўнання прадметаў
па велічыні) (Імя і прозвішча выхаванцаў).
|
5.
|
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял: цацкі,
прадметы рознай велічыні).
|
09.11.2018
1.
|
Назіранне за дажджлівым надвор’ем (мэта: фарміраваць
уяўленні аб прыгажосці з’явы прыроды (капанне дажджу з даху школы).
|
2.
|
Рухомыя гульні: “Адгадай, чый галасок” (мэта: развіваць
увагу на слых, памяць), “У мядзведзя ў
бары” (мэта: выхоўваць вытрымку, сяброўскія зносіны).
|
3.
|
Працоўная дзейнасць – навядзенне парадку ў групавым
пакоі. (мэта: выхоўваць уяўленні калектыўнай працы).
|
4.
|
Індывідуальная работа:бег звычайны ў чаргаванні з
іншымі рухамі (падскокваннем, хадзьбой) з (Імя і прозвішча выхаванцаў).
|
5.
|
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял: прадметы,
неабходныя для рухомых гульняў).
|
12.11.2018
1.
|
Назіранне за восеньскім сонейкам (мэта: фарміраваць
уяўленні аб адрозненні летняга і восеньскага сонейка).
|
2.
|
Рухомыя гульні: ”Пайшоў верабей па сметнічку” (мэта:
выхоўваць пачуццё калектывізму, спрыяць добраму настрою), “Самалёты” (мэта: развіваць
хуткасць рэакцый)
|
3.
|
Працоўная дзейнасць – кармленне птушак (мэта:
фарміраваць уменне выконваць элементарныя працоўныя даручэнні з дапамогай
дарослага) (Імя і прозвішча выхаванцаў).
|
4.
|
Індывідуальная работа: рухомая гульня “Свінка” (мэта: развіваць
спрыт, хуткасць рэакцый, дасканаласць рухаў) (Імя і прозвішча выхаванцаў).
|
5.
|
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял: мячык,
прадметы рознай велічыні).
|
13.11.2018
1.
|
Назіранне за дрэвамі ў ветранае надвор’е (мэта:
фарміраваць уменне заўважаць змены, якія адбываюцца ў прыродзе).
|
2.
|
Рухомыя гульні: ”Сонейка і дожджык” (мэта: развіваць увагу,
спрыяць добраму настрою), ”Пайшоў верабей па сметнічку” (мэта: выхоўваць
пачуццё калектывізму; спрыяць добраму настрою).
|
3.
|
Працоўная дзейнасць –калектыўная ўборка пляцоўкі (мэта:
фарміраваць уменні выконваць нескладаныя працоўныя даручэнні).
|
4.
|
Індывідуальная работа: “Самалёты” (мэта: развіваць
хуткасць рэакцый) (Імя і прозвішча выхаванцаў).
|
5.
|
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял:
гімнастычныя палкі).
|
14.11.2018
1.
|
Назіранне за працай дарослых на агародзе (догляд за
агароднінай).
|
2.
|
Рухомыя гульні:“Кудлаты сабака” (мэта: выхоўваць
пачуццё калектывізму, сяброўскія зносіны), “У мядзведзя ў бары” (мэта:
выхоўваць вытрымку, сяброўскія зносіны).
|
3.
|
Працоўная дзейнасць - чыстка ад смецця гульнявой пляцоўкі
(мэта: фарміраваць уяўленні пра працэс
прыбірання гульнявой пляцоўкі).
|
4.
|
Індывідуальная работа:развіваць уменні хадзьбы ўрассыпную
(Імя і прозвішча выхаванцаў).
|
5.
|
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял:прадметы,
неабходныя для рухомых гульняў)
|
15.11.2018
1.
|
Назіранне за елкай (мэта: развіваць уменне адрозніваць
і называць канкрэтны від дрэва: елка).
|
2.
|
Рухомыя гульні: ”Пайшоў верабей па сметнічку” (мэта:
выхоўваць пачуццё калектывізму; спрыяць добраму настрою), ”Сонейка і дожджык” (мэта: развіваць увагу,
спрыяць добраму настрою).
|
3.
|
Працоўная дзейнасць -паліванне кветак (мэта:
фарміраваць уменне выконваць элементарныя працоўныя даручэнні з дапамогай дарослага)
(Імя і прозвішча выхаванцаў).
|
4.
|
Індывідуальная работа: рухомая гульня “Мяч у доміку”
(мэта: фарміраваць уменні пападання мячом у домік) (Імя і прозвішча
выхаванцаў).
|
5.
|
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял: мячык,
кеглі).
|
16.11.2018
1.
|
Назіранне за транспартам, які перавозіць агародніну
(мэта: фарміраваць уменні называць і класіфікаваць агародніну).
|
2.
|
Рухомыя гульні: “У мядзведзя ў бары” (мэта: выхоўваць
вытрымку, сяброўскія зносіны).
“Кудлаты сабака” (мэта:выхоўваць пачуццё калектывізму,
сяброўскія зносіны).
|
3.
|
Працоўная дзейнасць – навядзенне парадку ў групавым
пакоі (мэта: фарміраваць уяўленні пра працэс
прыбірання групавога пакою).
|
4.
|
Індывідуальная работа: рухомая гульня “Свінка” (мэта: развіваць
спрыт, хуткасць рэакцый, дасканаласць рухаў) (Імя і прозвішча выхаванцаў.).
|
5.
|
Самастойная дзейнасць дзяцей: вынасны матэрыял ( мячык
спартыўны ).
|
19.11.2018
1.
|
Назіранне за працай дарослых на агародзе (мэта:
выхоўваць жаданне дапамагаць дарослым).
|
2.
|
Рухомыя гульні: ”Пайшоў верабей па сметнічку” (мэта:
выхоўваць пачуццё калектывізму; спрыяць добраму настрою), “Кудлаты сабака”
(мэта: выхоўваць пачуццё калектывізму, сяброўскія зносіны).
|
3.
|
Працоўная дзейнасць - збіранне апаўшых лістоў бярозы
(мэта: фарміраваць жаданне дапамагаць дворніку).
|
4.
|
Індывідуальная работа: развіваць уменні хадзьбы ўрассыпную
(Імя і прозвішча выхаванцаў).
|
5.
|
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял:
гімнастычныя палкі).
|
20.11.2018
1.
|
Назіранне за прыгажосцю сада восенню (мэта: развіваць
назіральнасць).
|
2.
|
Рухомыя гульні: “У мядзведзя ў бары” (мэта: выхоўваць
вытрымку, сяброўскія зносіны),
”Сонейка і дожджык” (мэта: развіваць увагу, спрыяць
добраму настрою).
|
3.
|
Працоўная дзейнасць – калектыўная ўборка пляцоўкі.(мэта:
фарміраваць уменне выконваць элементарныя працоўныя даручэнні з дапамогай
дарослага) (Імя і прозвішча выхаванцаў).
|
4.
|
Індывідуальная работа: фарміраваць уменні спынення ў
час бегу (Імя і прозвішча выхаванцаў), рухомая гульня “Свінка” (мэта: развіваць
спрыт, хуткасць рэакцый, дасканаласць рухаў) (Імя і прозвішча выхаванцаў).
|
5.
|
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял:прадметы,
неабходныя для рухомых гульняў).
|
21.11.2018
1.
|
Назіранне за лістамі яблыні і слівы (мэта: выхоўваць
жаданне пазнаваць свет раслін).
|
2.
|
Рухомыя гульні: ”Пайшоў верабей па сметнічку” (мэта:
выхоўваць пачуццё калектывізму, спрыяць добраму настрою), “Гаспадыня” (мэта: выхоўваць
сяброўскія зносіны).
|
3.
|
Працоўная дзейнасць - чыстка ад смецця гульнявой пляцоўкі (мэта:
ствараць умовы для калектыўнай працы).
|
4.
|
Індывідальная работа: рухомая гульня “Свінка” (мэта: развіваць
спрыт, хуткасць рэакцый, дасканаласць рухаў) (Імя і прозвішча выхаванцаў Імя
і прозвішча выхаванцаў).
|
5.
|
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял:
гімнастычныя палкі).
|
22.11.2018
1.
|
Назіранне за пасаджанай яблынькай (мэта: выхоўваць
любоў да садавіны).
|
2.
|
Рухомыя гульні: ”Сонейка і дожджык” (мэта: развіваць увагу,
спрыяць добраму настрою), “Дрэўца, дрэўца, дзераўцо!”(мэта: выхоўваць пачуццё
калектывізму).
|
3.
|
Працоўная дзейнасць -чыстка кармушкі для птушак (мэта:
фарміраваць уменне выконваць элементарныя працоўныя даручэнні з дапамогай
дарослага) (Імя і прозвішча выхаванцаў).
|
4.
|
Індывідуальная работа: практыкаваць пераход ад бегу да хадзьбы (Імя і прозвішча
выхаванцаў).
|
5.
|
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял:прадметы
, неабходныя для рухомых гульняў).
|
23.11.2018
1.
|
Назіранне за восеньскай клумбай (мэта: развіваць уменні
збору насення дэкаратыўных раслін).
|
2.
|
Рухомыя гульні: “У мядзведзя ў бары” (мэта: выхоўваць
вытрымку, сяброўскія зносіны),
“Ліса і зайцы”
(мэта: выхоўваць увагу, спрыт).
|
3.
|
Працоўная дзейнасць – навядзенне парадку ў групавым
пакоі (мэта: фарміраваць уяўленні пра працэс
прыбірання гульнявога пакою) .
|
4.
|
Індывідуальная работа: практыкаваць пераход ад бегу да
хадзьбы (Імя і прозвішча выхаванцаў).
|
5.
|
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял:
гімнастычныя палкі, прадметы рознай велічыні).
|
26.11.2018
1.
|
Назіранне за садавінай у асенні перыяд (мэта: фарміраваць
уяўленні аб тым, што садавіну неабходна збіраць з дрэва ў асенні перыяд).
|
2.
|
Рухомыя гульні: ”Пайшоў верабей па сметнічку” (мэта:
выхоўваць пачуццё калектывізму; спрыяць добраму настрою), “Дрэўца, дрэўца,
дзераўцо!” (мэта: выхоўваць пачуццё калектывізму).
|
3.
|
Працоўная дзейнасць – калектыўная ўборка пляцоўкі
(мэта: развіваць уменні калектыўнай працы).
|
4.
|
Індывідуальная работа: практыкаваць у пераход ад хадзьбы да скачкоў на дзвюх нагах (Імя і
прозвішча выхаванцаў).
|
5.
|
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял:
прадметы, неабходныя для рухомых гульняў).
|
27.11.2018
1.
|
Назіранне за дрэвамі, якія растуць вакол школы – сада
(мэта: развіваць уяўленні аб
прыгажосці навокал).
|
2.
|
Рухомыя гульні: “У мядзведзя ў бары” (мэта: выхоўваць
вытрымку, сяброўскія зносіны).
“Гаспадыня” (мэта:выхоўваць сяброўскія зносіны).
|
3.
|
Працоўная дзейнасць - збіранне апаўшых лістоў клёна
(мэта: фарміраваць жаданне дапамагаць дворніку, калектыўная ўборка ).
|
4.
|
Індывідуальная работа: рухомая гульня “Мяч у доміку”
(мэта: фарміраваць уменні пападання мячом у домік) (Імя і прозвішча
выхаванцаў).
|
5.
|
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял:
гімнастычныя палкі).
|
28.11.2018
1.
|
Назіранне за лісцем (мэта: выхоўваць жаданне пазнаваць
свет раслін).
|
2.
|
Рухомыя гульні: “Дрэўца, дрэўца, дзераўцо!”(мэта: выхоўваць
пачуццё калектывізму),
“Гаспадыня” (мэта:выхоўваць сяброўскія зносіны).
|
3.
|
Працоўная дзейнасць – збіранне апаўшых лістоў бярозы
(мэта: фарміраваць жаданне дапамагаць дворніку).
|
4.
|
Індывід. работа:рухомая
гульня “Свінка”(мэта:развіваць спрыт, хуткасць рэакцый, дасканаласць рухаў) (Імя
і прозвішча выхаванцаў).
|
5.
|
Самастойная дзейнасць дзяцей( мячык спартыўны).
|
29.11.2018
1.
|
Назіранне за працай дарослых на тэрыторыі школы (догляд за дрэвамі).
|
2.
|
Рухомыя гульні: “У мядзведзя ў бары” (мэта: выхоўваць
вытрымку, сяброўскія зносіны),
“Ліса і зайцы”
(мэта: выхоўваць увагу, спрыт).
|
3.
|
Працоўная дзейнасць - чыстка ад смецця гульнявой пляцоўкі
(мэта:фарміраваць уяўленні пра працэс
прыбірання гульнявой пляцоўкі).
|
4.
|
Індывідуальная работа: чаму ў восень шмат работы? Чаму
верасень называюць сытым, а вераб’я – багатым? (мэта: фарміраваць уяўленні
пра восень).
|
5.
|
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял: кеглі,
прадметы рознай велічыні,гімнастычныя палкі).
|
30.11.2018
1.
|
|
2.
|
Рухомыя гульні: ”Пайшоў верабей па сметнічку” (мэта:
выхоўваць пачуццё калектывізму, спрыяць добраму настрою).
“Гаспадыня” (мэта: выхоўваць сяброўскія зносіны).
|
3.
|
Працоўная дзейнасць - збіранне апаўшых лістоў клёна
(мэта: фарміраваць жаданне дапамагаць дворніку).
|
4.
|
Індывідуальная работа:практыкаваць бег прыстаўным крокам (Імя і прозвішча
выхаванцаў).
|
5.
|
Самастойная дзейнасць дзяцей: (вынасны
матэрыял:прадметы, неабходныя для рухомых гульняў).
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий