Нерэгламентаваная
дзейнасць выхаванцаў на верасень месяц
Тэма: “Сям’я” ІІІ тыдзень
Дні тыдня
|
Зносіны
|
Гульня
|
Пазнавальная
практычная дзейнасць
|
Мастацкая дзейнасць
|
Элементарная
працоўная
дзейнасць
|
П
а
н
я
д
з
е
л
а
к
|
Гутарка –размова “Мая сям’я”.
Мэта: развіваць
патрэбнасць пазнання навакольнага свету.
|
Дыд.гульня
“Назаві ласкава”.
Мэта:
фарміраваць уменні утвараць памяншальна -ласкавыя формы
назоўнікаў.
|
Назіранне за
кветкамі на школьным двары.
Мэта:развіваць уяўленні аб
прыгажосці кветак.
|
Маляванне на
пяску “Мая сям’я”.
Мэта:
выхоўваць уменні маляваць фігуру
чалавека.
|
Фарміраванне
навыкаў самаабслугоўвання.
Мэта: развіваць
уменні мыць рукі пасля прагулкі і туалета.
|
А
ў
т
о
р
а
к
|
Гутарка “Як вы праводзіце вольны час з бабуляй і дзядулем?”.
Мэта:фарміраваць асноўныя правілы паводзін, калі дзеці застаюцца з
бабуляй і дзядулем.
|
Рухомая гульня
”Знайдзі і прынясі прадметы патрэбныя
тату, неабходныя маме, агульныя для ўсіх”.
Мэта:развіваць
уяўленні аб прадметах, якімі карыстаюцца ў сям’і.
|
Пазнавальная
дзейнасць
“Як трэба
званіць маме і тату?”.
Мэта: выхоўваць
уменні карыстацца тэлефонам.
|
Інсцэніраванне пляскі”Мы
маленькія лялечкі”.
Мэта:развіваць
уменні выконваць рухі дзяўчынкі
-кукалкі па змесце пляскі.
|
Калектыўная
ўборка пляцоўкі.
Мэта: выхоўваць
уяўленні калектыўнай працы на
пляцоўцы.
|
С
е
р
а
д
а
|
Абмеркаванне малюнкаў. “ Чысціня ў
нашым доме”.
Мэта:фарміраваць асновы ЗЛЖ.
|
Карагодная гульня
“Малодшы брат
або сястрычка”.
Мэта: выхоўваць
уменні запомніць і выканаць тое дзеянне, што паказвае сястрычка або брацік.
|
Абследаванне
прадметаў гігіены “Расчоска, ручнік, мыла ў вашай сям’і”.
Мэта: развіваць
патрэбнасць у чысціні і акуратнасці.
|
Спяванне
частушак “Мая сям’я”.
Мэта: фарміраваць
уменні спяваць гучна, не глытаць канчаткі.
|
Праца ў
прыродзе
“Чыстка ад смецця гульнявой пляцоўкі”.
Мэта:
фарміраваць уменні выконваць
элементарныя калектыўныя даручэнні.
|
Ч
а
ц
в
е
р
|
Разглядванне карціны « Мая сям’я».
Мэта: развіваць цікавасць да карцінак, на якіх намалявана сям’я.
|
Камп’ютарная гульня
“Выпраў памылку”.
Мэта:
фарміраваць уменні пазнаваць і называць карцінку пра сям’ю.
|
Мадэліраванне
па казцы “Воўк і сямёра казлянят”.
Мэта: выхоўваць
уяўленні пра мадэліраванне.
|
Спяванне калыханкі ”Баю,
баюшкі, баю”, гутарка па пытаннях па калыханцы.
Мэта:садзейнічаць
развіццю памяці.
|
Дзяжурства па
сталовай.
Мэта: прывучаць
да пасільнай працы.
|
П
я
т
н
і
ц
а
|
Абмеркаванне слова “Сям’я -радня”.
Мэта:развіваць уяўленні пра сям’ю,
маму, тату, бабулю, дзядулю, сястрычку, браціка.
|
Сюжэтна –ролевая
гульня “Сям’я”.
Мэта:выхоўваць
уяўленні пра ролю мамы , бабулі або
сястрычкі ў сям’і, выхоўваць самастойнасць.
|
Прасцейшы
эксперымент “Як паводзіць сябе, калі ў
вас госці?”.
Мэта:фарміраваць
уяўленні пра правілы паводзін пры
гасцях.
|
Завучванне верша
Т.Кляшторнай “Ветлівыя словы”.
Мэта: развіваць
памяць, уменні хутка прагаворваць словы.
|
Навядзенне
парадку ў групавым пакоі.
Мэта: выхоўваць
акуратнасць, самастойнасць.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий