Сям'я

Нерэгламентаваная дзейнасць выхаванцаў  на верасень месяц
Тэма: “Сям’я”    ІІІ тыдзень


Дні тыдня

Зносіны

Гульня

Пазнавальная
 практычная  дзейнасць

Мастацкая дзейнасць

Элементарная
працоўная
дзейнасць


П
а
н
я
д
з
е
л
а
к
Гутарка –размова  “Мая сям’я”.

Мэта: развіваць патрэбнасць пазнання навакольнага свету.

Дыд.гульня
“Назаві ласкава”.

Мэта: фарміраваць  уменні  утвараць памяншальна -ласкавыя формы назоўнікаў.
Назіранне за кветкамі на школьным двары.

Мэта:развіваць  уяўленні аб  прыгажосці кветак.
Маляванне на пяску “Мая сям’я”.

Мэта: выхоўваць  уменні маляваць фігуру чалавека.
Фарміраванне навыкаў самаабслугоўвання. 

Мэта: развіваць уменні мыць рукі пасля прагулкі і туалета.


А
ў
т
о
р
а
к
Гутарка “Як вы праводзіце вольны час з бабуляй і дзядулем?”.

Мэта:фарміраваць асноўныя правілы паводзін, калі дзеці застаюцца з бабуляй і дзядулем.
Рухомая гульня ”Знайдзі і прынясі прадметы патрэбныя  тату, неабходныя маме, агульныя для ўсіх”.

Мэта:развіваць уяўленні аб прадметах, якімі карыстаюцца ў сям’і.
Пазнавальная дзейнасць
“Як трэба званіць маме і тату?”.

Мэта: выхоўваць уменні карыстацца тэлефонам.
Інсцэніраванне пляскі”Мы маленькія лялечкі”.

Мэта:развіваць уменні выконваць  рухі дзяўчынкі -кукалкі па змесце пляскі.
Калектыўная ўборка пляцоўкі.

Мэта: выхоўваць уяўленні  калектыўнай працы на пляцоўцы.
С
е
р
а
д
а


Абмеркаванне малюнкаў. “ Чысціня  ў нашым доме”.

Мэта:фарміраваць асновы ЗЛЖ.
Карагодная гульня
“Малодшы брат або сястрычка”.

Мэта: выхоўваць уменні запомніць і выканаць тое дзеянне, што паказвае сястрычка або брацік.
Абследаванне прадметаў гігіены “Расчоска, ручнік, мыла ў вашай сям’і”.

Мэта: развіваць патрэбнасць у чысціні і акуратнасці.
Спяванне частушак “Мая сям’я”.

Мэта: фарміраваць уменні спяваць гучна, не глытаць канчаткі.
Праца ў прыродзе
“Чыстка  ад смецця гульнявой пляцоўкі”.

Мэта: фарміраваць  уменні выконваць элементарныя калектыўныя даручэнні.


Ч
а
ц
в
е
р


Разглядванне карціны  « Мая сям’я».

Мэта: развіваць цікавасць да карцінак, на якіх намалявана сям’я.
Камп’ютарная гульня “Выпраў памылку”.

Мэта: фарміраваць уменні пазнаваць і называць карцінку пра сям’ю.
Мадэліраванне па казцы “Воўк і сямёра казлянят”.

Мэта: выхоўваць уяўленні пра мадэліраванне.


Спяванне       калыханкі ”Баю, баюшкі, баю”, гутарка па пытаннях па калыханцы.

Мэта:садзейнічаць развіццю памяці.
Дзяжурства па сталовай.

Мэта: прывучаць да пасільнай працы.


П
я
т
н
і
ц
а



Абмеркаванне слова “Сям’я -радня”.

Мэта:развіваць уяўленні пра  сям’ю, маму, тату, бабулю, дзядулю, сястрычку, браціка.

Сюжэтна –ролевая гульня “Сям’я”.

Мэта:выхоўваць уяўленні пра  ролю мамы , бабулі або сястрычкі ў сям’і, выхоўваць самастойнасць.
Прасцейшы эксперымент “Як паводзіць сябе,  калі ў вас госці?”.

Мэта:фарміраваць уяўленні пра  правілы паводзін пры гасцях.


Завучванне верша Т.Кляшторнай “Ветлівыя словы”.

Мэта: развіваць памяць, уменні хутка прагаворваць словы.
Навядзенне парадку ў групавым пакоі.

Мэта: выхоўваць акуратнасць, самастойнасць.


Комментариев нет:

Отправить комментарий