Прагулка ў верасні

03.09.2018
1.
Назіранне за надвор’ем(мэта: фарміраваць уяўленні пра стан дрэў у ветранае і ціхае надвор’е).
2.
Рухомыя гульні: “Мы скачам цераз гімнастычныя палкі” (мэта: фарміраваць уменні трымаць раўнавагу, скакаць цераз палачкі).“Заінька” (мэта: фарміраваць уменне ўзгадняць рухі са словамі)
3.
Працоўная дзейнасць у кветніку дзіцячага садка (мэта: выхоўваць працавітасць, жаданне працаваць).
4.
Індывідуальная работа: завучванне верша “Божая кароўка, што заўтра будзе?(мэта:развіваць памяць)
5.
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял: гімнастычныя палкі)

04.09.2018
1.
Назіранне за клумбай на школьным двары (мэта:фарміраваць уяўленні пра расліны)
2.
Рухомыя гульні: “Чый круг каля мяне хутчэй збярэцца? (развіваць уменне хуткага бегу у розных напрамках).
“У мядзведзя ў бары” (мэта: выхоўваць вытрымку, сяброўскія зносіны)
3.
Працоўная дзейнасць – калектыўная ўборка пляцоўкі (мэта: выхоўваць уяўленні калектыўнай працы)
4.
Індывідуальная работа:рухомая гульня “Мяч у доміку” (мэта:фарміраваць уменні пападання мячом у домік) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
5.
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял:кеглі, мячы)

05.09.2018
1.
Назіранне за дрэвамі ў ветранае надвор’е (мэта: фарміраваць уменне заўважаць змены, якія адбываюцца ў прыродзе)
2.
Рухомыя гульні: “Знайдзі і прынясі прадметы, неабходныя для ўсёй сям’і”(мэта: развіваць уяўленні аб прадметах, якімі карыстаюцца ўсёй сям’ёй). “Заінька” (мэта: фарміраваць уменне ўзгадняць рухі са словамі)
3.
Працоўная дзейнасць – чыстка ад смецця гульнявой пляцоўкі (мэта:фарміраваць уяўленні пра працэс  прыбірання гульнявой пляцоўкі) 
4.
Індывідуальная работа: разважанні над прыказкамі і прымаўкамі(Сон на заўтра адкладзі, а справу сёння давядзі. Мэта: фарміраваць уменні разважаць)
5.
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял:прадметы, неабходныя для рухомых гульняў)

06.09.2018
1.
Назіранне за птушкамі, якія збіраюцца ў чароды перад адлётам у вырай(мэта:фарміраваць уяўленні аб пералётных птушках)
2.
Рухомыя гульні: “У мядзведзя ў бары” (мэта: выхоўваць вытрымку, сяброўскія зносіны), “Знайдзі цацку Максіма?” (мэта: выхоўваць вытрымку, сяброўскія зносіны)
3.
Працоўная дзейнасць – паліванне кветак (мэта: фарміраваць уменне выконваць элементарныя працоўныя даручэнні з дапамогай дарослага) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
4.
Індывідуальная работа: параўнанне прадметаў па велічыні.(Мэта: фарміраваць уяўленні пра розныя спосабы параўнання прадметаў па велічыні.) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
5.
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял: цацкі, прадметы рознай велічыні)

07.09.2018
1.
Назіранне за дажджлівым надвор’ем (мэта: фарміраваць уяўленні аб прыгажосці з’явы прыроды (капанне дажджу з памяшкання школы)
2.
Рухомыя гульні: “Адгадай, чый галасок” (мэта: развіваць увагу на слых,  памяць). “У мядзведзя ў бары” (мэта: выхоўваць вытрымку, сяброўскія зносіны)
3.
Працоўная дзейнасць – навядзенне парадку ў групавым пакоі. (мэта: выхоўваць уяўленні калектыўнай працы)
4.
Індывідуальная работа:бег звычайны ў чаргаванні з іншымі рухамі (падскокваннем, хадзьбой) з (Імя і прозвішча выхаванцаў).
5.
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял:прадметы , неабходныя для рухомых гульняў)

10.09.2018
1.
Назіранне за восеньскім сонейкам (мэта: фарміраваць уяўленні аб адрозненні летняга і восеньскага сонейка)
2.
Рухомыя гульні: ”Пайшоў верабей па сметнічку” (мэта: выхоўваць пачуццё калектывізму; спрыяць добраму настрою), “Самалёты”(мэта:развіваць хуткасць рэакцый)
3.
Працоўная дзейнасць – кармленне птушак (мэта: фарміраваць уменне выконваць элементарныя працоўныя даручэнні з дапамогай дарослага) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
4.
Індывідуальная работа:рухомая гульня “Свінка” (мэта: развіваць спрыт, хуткасць рэакцый, дасканаласць рухаў) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
5.
Самастойная дзейнасць дзяцей( вынасны матэрыял: мячык, прадметы рознай велічыні)

11.09.2018
1.
Назіранне за агароднінай “Вяршкі і карэньчыкі” (мэта: фарміраваць уяўленні аб карысці “вяршкоў і карэньчыкаў" агародніны)
2.
Рухомыя гульні:”Сонейка і дожджык” (мэта: развіваць увагу, спрыяць добраму настрою), ”Пайшоў верабей па сметнічку” (мэта: выхоўваць пачуццё калектывізму; спрыяць добраму настрою)
3.
Працоўная дзейнасць –калектыўная ўборка пляцоўкі (мэта: фарміраваць уменні выконваць нескладаныя працоўныя даручэнні)
4.
Індывідуальная работа: “Самалёты”(мэта:развіваць хуткасць рэакцый) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
5.
Самастойная дзейнасць дзяцей(вынасны матэрыял: гімнастычныя палкі)

12.09.2018
1.
Назіранне за кустом(мэта:развіваць уменне адрозніваць кусты ад іншых відаў раслін).
2.
Рухомыя гульні:“Кудлаты сабака” (мэта:выхоўваць пачуццё калектывізму, сяброўскія зносіны), “У мядзведзя ў бары” (мэта: выхоўваць вытрымку, сяброўскія зносіны).
3.
Працоўная дзейнасць - чыстка ад смецця гульнявой пляцоўкі (мэта:фарміраваць уяўленні пра працэс  прыбірання гульнявой пляцоўкі) 
4.
Індывідуальная работа:развіваць уменні хадзьбы ўрассыпную (Імя і прозвішча выхаванцаў)
5.
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял:прадметы, неабходныя для рухомых гульняў)

13.09.2018
1.
Назіранне за елкай (мэта: фарміраваць уяўленне пра асаблівасці будовы елкі: галінкі знізу доўгія, уверсе кароткія).
2.
Рухомыя гульні: ”Пайшоў верабей па сметнічку” (мэта: выхоўваць пачуццё калектывізму; спрыяць добраму настрою),  ”Сонейка і дожджык” (мэта: развіваць увагу, спрыяць добраму настрою).
3.
Працоўная дзейнасць -паліванне кветак (мэта: фарміраваць уменне выконваць элементарныя працоўныя даручэнні з дапамогай дарослага) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
4.
Індывідуальная работа: рухомая гульня “Мяч у доміку” (мэта: фарміраваць уменні пападання мячом у домік) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
5.
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял: мячык, кеглі)

14.09.2018
1.
Назіранне за транспартам, які перавозіць агародніну (мэта: фарміраваць уменні называць і класіфікаваць агародніну)
2.
Рухомыя гульні: “У мядзведзя ў бары” (мэта: выхоўваць вытрымку, сяброўскія зносіны), “Кудлаты сабака” (мэта:выхоўваць пачуццё калектывізму, сяброўскія зносіны)
3.
Працоўная дзейнасць – навядзенне парадку ў групавым пакоі (мэта:фарміраваць уяўленні пра працэс  прыбірання групавога пакою) 
4.
Індывідуальная работа: рухомая гульня “Свінка” (мэта:развіваць спрыт, хуткасць рэакцый, дасканаласць рухаў) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
5.
Самастойная дзейнасць дзяцей: вынасны матэрыял( мячык спартыўны)

17.09.2018
1.
Назіранне за за працай дарослых на агародзе (догляд за агароднінай)
2.
Рухомыя гульні: ”Пайшоў верабей па сметнічку” (мэта: выхоўваць пачуццё калектывізму; спрыяць добраму настрою), “Кудлаты сабака” (мэта: выхоўваць пачуццё калектывізму, сяброўскія зносіны)
3.
Працоўная дзейнасць - збіранне апаўшых лістоў бярозы (мэта: фарміраваць жаданне дапамагаць дворніку)
4.
Індывідуальная работа: развіваць уменні хадзьбы ўрассыпную (Імя і прозвішча выхаванцаў)
5.
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял: гімнастычныя палкі)

18.09.2018
1.
Назіранне за прыгажосцю сада восенню (мэта:развіваць назіральнасць).
2.
Рухомыя гульні: “У мядзведзя ў бары” (мэта: выхоўваць вытрымку, сяброўскія зносіны), ”Сонейка і дожджык” (мэта: развіваць увагу, спрыяць добраму настрою).
3.
Працоўная дзейнасць – калектыўная ўборка пляцоўкі.(мэта: фарміраваць уменне выконваць элементарныя працоўныя даручэнні з дапамогай дарослага) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
4.
Індывідуальная работа: фарміраваць уменні спынення ў час бегу ( Імя і прозвішча выхаванцаў). Рухомая гульня “Свінка” (мэта: развіваць спрыт, хуткасць рэакцый, дасканаласць рухаў) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
5.
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял:прадметы, неабходныя для рухомых гульняў)

19.09.2018
1.
Назіранне за лістамі яблыні і слівы (мэта: развіваць увагу і лагічнае мысленне)
2.
Рухомыя гульні: ”Пайшоў верабей па сметнічку” (мэта: выхоўваць пачуццё калектывізму; спрыяць добраму настрою), “Гаспадыня” (мэта:выхоўваць сяброўскія зносіны)
3.
Працоўная дзейнасць  - чыстка ад смецця гульнявой пляцоўкі (мэта: ствараць умовы для калектыўнай працы)
4.
Індывід. работа: рухомая гульня “Свінка” (мэта: развіваць спрыт, хуткасць рэакцый, дасканаласць рухаў) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
5.
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял: гімнастычныя палкі)

20.09.2018
1.
Назіранне за пасаджанай яблынькай (мэта:выхоўваць любоў да садавіны)
2.
Рухомыя гульні:”Сонейка і дожджык” (мэта: развіваць увагу, спрыяць добраму настрою), “Дрэўца, дрэўца, дзераўцо!” (мэта: выхоўваць пачуццё калектывізму).
3.
Працоўная дзейнасць -чыстка кармушкі для птушак (мэта: фарміраваць уменне выконваць элементарныя працоўныя даручэнні з дапамогай дарослага) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
4.
Індывідуальная работа: практыкаваць   пераход ад бегу да хадзьбы ( Імя і прозвішча выхаванцаў)
5.
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял:прадметы, неабходныя для рухомых гульняў)

21.09.2018
1.
Назіранне заяблынямі і грушамі (мэта: фарміраваць уменне абследаваць садавіну)
2.
Рухомыя гульні: “У мядзведзя ў бары” (мэта: выхоўваць вытрымку, сяброўскія зносіны),  “Ліса і зайцы” (мэта: выхоўваць увагу, спрыт)
3.
Працоўная дзейнасць – навядзенне парадку ў групавым пакоі (мэта: фарміраваць уяўленні пра працэс  прыбірання гульнявога пакою) 
4.
Індывідуальная работа:практыкаваць пераход ад бегу да хадзьбы (Імя і прозвішча выхаванцаў)
5.
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял: гімнастычныя палкі, праметы рознай велічыні)

24.09.2018
1.
Назіранне за  садавінай у асенні перыяд (мэта: фарміраваць уяўленні аб тым, што садавіну неабходна збіраць з дрэва ў асенні перыяд)
2.
Рухомыя гульні: ”Пайшоў верабей па сметнічку” (мэта: выхоўваць пачуццё калектывізму; спрыяць добраму настрою), “Дрэўца, дрэўца, дзераўцо!” (мэта: выхоўваць пачуццё калектывізму).
3.
Працоўная дзейнасць – калектыўная ўборка пляцоўкі (мэта: развіваць уменні калектыўнай працы)
4.
Індывідуальная работа: практыкаваць у пераход ад  хадзьбы да скачкоў на дзвюх нагах (Імя і прозвішча выхаванцаў)
5.
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял:прадметы, неабходныя для рухомых гульняў)

25.09.2018
1.
Назіранне за дрэвамі, якія растуць вакол школы – сада (мэта: развіваць  уменне бачыць прыгажосць галінак, якія калышуцца)
2.
Рухомыя гульні: “У мядзведзя ў бары” (мэта: выхоўваць вытрымку, сяброўскія зносіны), “Гаспадыня” (мэта:выхоўваць сяброўскія зносіны)
3.
Працоўная дзейнасць - збіранне апаўшых лістоў клёна (мэта: фарміраваць жаданне дапамагаць дворніку, калектыўная ўборка )
4.
Індывідуальная работа: рухомая гульня “Мяч у доміку” (мэта: фарміраваць уменні пападання мячом у домік) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
5.
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял: гімнастычныя палкі)

 26.09.2018
1.
Назіранне за бярозкамі (мэта: фарміраваць у дзяцей уяўленне пра адметныя прыкметы бярозы:белы гладкі ствол)
2.
Рухомыя гульні: “Дрэўца, дрэўца, дзераўцо!” (мэта: выхоўваць пачуццё калектывізму), “Гаспадыня” (мэта:выхоўваць сяброўскія зносіны)
3.
Працоўная дзейнасць – збіранне апаўшых лістоў бярозы (мэта: фарміраваць жаданне дапамагаць дворніку)
4.
Індывід.  работа: рухомая гульня “Свінка” (мэта: развіваць спрыт, хуткасць рэакцый, дасканаласць рухаў) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
5.
Самастойная дзейнасць дзяцей (мячык спартыўны)

27.09.2018
1.
Назіранне за  працай дарослых на тэрыторыі школы  (догляд за дрэвамі)
2.
Рухомыя гульні: “У мядзведзя ў бары” (мэта: выхоўваць вытрымку, сяброўскія зносіны),  “Ліса і зайцы” (мэта: выхоўваць увагу, спрыт)
3.
Працоўная дзейнасць - чыстка ад смецця гульнявой пляцоўкі (мэта: фарміраваць уяўленні пра працэс  прыбірання гульнявой пляцоўкі) 
4.
Індывідуальная работа: чаму ў восень шмат работы? Чаму верасень называюць сытым, а вераб’я – багатым? (мэта: фарміраваць уяўленні пра восень)
5.
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял: кеглі, прадметы рознай велічыні, гімнастычныя палкі)

28.09.2018
1.
Назіранне за дрэвамі клёна і бярозы (мэта: развіваць уяўленні пра дрэвы і іх адметныя прыкметы (вышыня, таўшчыня ствала, галін)
2.
Рухомыя гульні: ”Пайшоў верабей па сметнічку” (мэта: выхоўваць пачуццё калектывізму; спрыяць добраму настрою), “Гаспадыня” (мэта:выхоўваць сяброўскія зносіны)
3.
Працоўная дзейнасць - збіранне апаўшых лістоў клёна (мэта: фарміраваць жаданне дапамагаць дворніку)
4.
Індывідуальная работа: практыкаваць  бег  прыстаўным крокам (Імя і прозвішча выхаванцаў)
5.
Самастойная дзейнасць дзяцей: (вынасны матэрыял: прадметы, неабходныя для рухомых гульняў)


Комментариев нет:

Отправить комментарий