03.09.2018
1.
|
Назіранне за надвор’ем(мэта: фарміраваць уяўленні пра
стан дрэў у ветранае і ціхае надвор’е).
|
2.
|
Рухомыя гульні: “Мы скачам цераз гімнастычныя палкі”
(мэта: фарміраваць уменні трымаць раўнавагу, скакаць цераз палачкі).“Заінька”
(мэта: фарміраваць уменне ўзгадняць рухі са словамі)
|
3.
|
Працоўная дзейнасць у кветніку дзіцячага садка (мэта:
выхоўваць працавітасць, жаданне працаваць).
|
4.
|
Індывідуальная работа: завучванне верша “Божая кароўка,
што заўтра будзе?(мэта:развіваць памяць)
|
5.
|
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял:
гімнастычныя палкі)
|
04.09.2018
1.
|
|
2.
|
Рухомыя гульні: “Чый круг каля мяне хутчэй збярэцца?
(развіваць уменне хуткага бегу у розных напрамках).
“У мядзведзя ў бары” (мэта: выхоўваць вытрымку,
сяброўскія зносіны)
|
3.
|
Працоўная дзейнасць – калектыўная ўборка пляцоўкі
(мэта: выхоўваць уяўленні калектыўнай працы)
|
4.
|
Індывідуальная работа:рухомая гульня “Мяч у доміку”
(мэта:фарміраваць уменні пападання мячом у домік) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
|
5.
|
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял:кеглі,
мячы)
|
05.09.2018
1.
|
Назіранне за дрэвамі ў ветранае надвор’е (мэта: фарміраваць
уменне заўважаць змены, якія адбываюцца ў прыродзе)
|
2.
|
Рухомыя гульні: “Знайдзі і прынясі прадметы, неабходныя
для ўсёй сям’і”(мэта: развіваць уяўленні аб прадметах, якімі карыстаюцца ўсёй
сям’ёй). “Заінька” (мэта: фарміраваць уменне ўзгадняць рухі са словамі)
|
3.
|
Працоўная дзейнасць – чыстка ад смецця гульнявой
пляцоўкі (мэта:фарміраваць уяўленні пра працэс прыбірання гульнявой пляцоўкі)
|
4.
|
Індывідуальная работа: разважанні над прыказкамі і
прымаўкамі(Сон на заўтра адкладзі, а справу сёння давядзі. Мэта: фарміраваць
уменні разважаць)
|
5.
|
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял:прадметы,
неабходныя для рухомых гульняў)
|
06.09.2018
1.
|
Назіранне за птушкамі, якія збіраюцца ў чароды перад
адлётам у вырай(мэта:фарміраваць уяўленні аб пералётных птушках)
|
2.
|
Рухомыя гульні: “У мядзведзя ў бары” (мэта: выхоўваць
вытрымку, сяброўскія зносіны), “Знайдзі цацку Максіма?” (мэта: выхоўваць вытрымку,
сяброўскія зносіны)
|
3.
|
Працоўная дзейнасць – паліванне кветак (мэта:
фарміраваць уменне выконваць элементарныя працоўныя даручэнні з дапамогай
дарослага) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
|
4.
|
Індывідуальная работа: параўнанне прадметаў па
велічыні.(Мэта: фарміраваць уяўленні пра розныя спосабы параўнання прадметаў
па велічыні.) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
|
5.
|
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял: цацкі,
прадметы рознай велічыні)
|
07.09.2018
1.
|
Назіранне за дажджлівым надвор’ем (мэта: фарміраваць
уяўленні аб прыгажосці з’явы прыроды (капанне дажджу з памяшкання школы)
|
2.
|
Рухомыя гульні: “Адгадай, чый галасок” (мэта: развіваць
увагу на слых, памяць). “У мядзведзя ў
бары” (мэта: выхоўваць вытрымку, сяброўскія зносіны)
|
3.
|
Працоўная дзейнасць – навядзенне парадку ў групавым
пакоі. (мэта: выхоўваць уяўленні калектыўнай працы)
|
4.
|
Індывідуальная работа:бег звычайны ў чаргаванні з
іншымі рухамі (падскокваннем, хадзьбой) з (Імя і прозвішча выхаванцаў).
|
5.
|
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял:прадметы
, неабходныя для рухомых гульняў)
|
10.09.2018
1.
|
Назіранне за восеньскім сонейкам (мэта: фарміраваць
уяўленні аб адрозненні летняга і восеньскага сонейка)
|
2.
|
Рухомыя гульні: ”Пайшоў верабей па сметнічку” (мэта:
выхоўваць пачуццё калектывізму; спрыяць добраму настрою), “Самалёты”(мэта:развіваць хуткасць рэакцый)
|
3.
|
Працоўная дзейнасць – кармленне птушак (мэта:
фарміраваць уменне выконваць элементарныя працоўныя даручэнні з дапамогай
дарослага) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
|
4.
|
Індывідуальная работа:рухомая гульня “Свінка”
(мэта: развіваць спрыт, хуткасць рэакцый, дасканаласць рухаў) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
|
5.
|
Самастойная дзейнасць дзяцей( вынасны матэрыял: мячык,
прадметы рознай велічыні)
|
11.09.2018
1.
|
Назіранне за агароднінай “Вяршкі і карэньчыкі” (мэта:
фарміраваць уяўленні аб карысці “вяршкоў і карэньчыкаў" агародніны)
|
2.
|
Рухомыя гульні:”Сонейка і дожджык” (мэта: развіваць
увагу, спрыяць добраму настрою), ”Пайшоў верабей па сметнічку” (мэта: выхоўваць пачуццё
калектывізму; спрыяць добраму настрою)
|
3.
|
Працоўная дзейнасць –калектыўная ўборка пляцоўкі (мэта:
фарміраваць уменні выконваць нескладаныя працоўныя даручэнні)
|
4.
|
Індывідуальная работа: “Самалёты”(мэта:развіваць хуткасць
рэакцый) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
|
5.
|
Самастойная дзейнасць дзяцей(вынасны матэрыял:
гімнастычныя палкі)
|
12.09.2018
1.
|
Назіранне за кустом(мэта:развіваць уменне адрозніваць
кусты ад іншых відаў раслін).
|
2.
|
Рухомыя гульні:“Кудлаты сабака” (мэта:выхоўваць пачуццё
калектывізму, сяброўскія зносіны), “У мядзведзя ў бары” (мэта: выхоўваць вытрымку,
сяброўскія зносіны).
|
3.
|
Працоўная дзейнасць - чыстка ад смецця гульнявой
пляцоўкі (мэта:фарміраваць уяўленні пра працэс прыбірання гульнявой пляцоўкі)
|
4.
|
Індывідуальная работа:развіваць уменні хадзьбы ўрассыпную
(Імя і прозвішча выхаванцаў)
|
5.
|
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял:прадметы, неабходныя для рухомых гульняў)
|
13.09.2018
1.
|
Назіранне за елкай (мэта: фарміраваць уяўленне пра
асаблівасці будовы елкі: галінкі знізу доўгія, уверсе кароткія).
|
2.
|
Рухомыя гульні: ”Пайшоў верабей па сметнічку” (мэта:
выхоўваць пачуццё калектывізму; спрыяць добраму настрою), ”Сонейка і
дожджык” (мэта: развіваць увагу, спрыяць добраму настрою).
|
3.
|
Працоўная дзейнасць -паліванне кветак (мэта:
фарміраваць уменне выконваць элементарныя працоўныя даручэнні з дапамогай дарослага)
(Імя і прозвішча выхаванцаў)
|
4.
|
Індывідуальная работа: рухомая гульня “Мяч у доміку”
(мэта: фарміраваць уменні пападання мячом у домік) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
|
5.
|
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял: мячык,
кеглі)
|
14.09.2018
1.
|
Назіранне за транспартам, які перавозіць агародніну
(мэта: фарміраваць уменні называць і класіфікаваць агародніну)
|
2.
|
Рухомыя гульні: “У мядзведзя ў бары” (мэта: выхоўваць
вытрымку, сяброўскія зносіны), “Кудлаты сабака” (мэта:выхоўваць пачуццё калектывізму,
сяброўскія зносіны)
|
3.
|
Працоўная дзейнасць – навядзенне парадку ў групавым
пакоі (мэта:фарміраваць уяўленні пра працэс
прыбірання групавога пакою)
|
4.
|
Індывідуальная работа: рухомая гульня “Свінка”
(мэта:развіваць спрыт, хуткасць рэакцый, дасканаласць рухаў) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
|
5.
|
Самастойная дзейнасць дзяцей: вынасны матэрыял( мячык
спартыўны)
|
17.09.2018
1.
|
Назіранне за за працай дарослых на агародзе (догляд за
агароднінай)
|
2.
|
Рухомыя гульні: ”Пайшоў верабей па сметнічку” (мэта:
выхоўваць пачуццё калектывізму; спрыяць добраму настрою), “Кудлаты сабака”
(мэта: выхоўваць пачуццё калектывізму, сяброўскія зносіны)
|
3.
|
Працоўная дзейнасць - збіранне апаўшых лістоў бярозы
(мэта: фарміраваць жаданне дапамагаць дворніку)
|
4.
|
Індывідуальная работа: развіваць уменні хадзьбы ўрассыпную
(Імя і прозвішча выхаванцаў)
|
5.
|
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял:
гімнастычныя палкі)
|
18.09.2018
1.
|
Назіранне за прыгажосцю сада восенню (мэта:развіваць
назіральнасць).
|
2.
|
Рухомыя гульні: “У мядзведзя ў бары” (мэта: выхоўваць
вытрымку, сяброўскія зносіны), ”Сонейка і дожджык” (мэта: развіваць увагу, спрыяць
добраму настрою).
|
3.
|
Працоўная дзейнасць – калектыўная ўборка пляцоўкі.(мэта:
фарміраваць уменне выконваць элементарныя працоўныя даручэнні з дапамогай
дарослага) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
|
4.
|
Індывідуальная работа: фарміраваць уменні спынення ў
час бегу ( Імя і прозвішча выхаванцаў). Рухомая гульня “Свінка” (мэта: развіваць спрыт,
хуткасць рэакцый, дасканаласць рухаў) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
|
5.
|
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял:прадметы, неабходныя для рухомых гульняў)
|
19.09.2018
1.
|
Назіранне за лістамі яблыні і слівы (мэта: развіваць
увагу і лагічнае мысленне)
|
2.
|
Рухомыя гульні: ”Пайшоў верабей па сметнічку” (мэта:
выхоўваць пачуццё калектывізму; спрыяць добраму настрою), “Гаспадыня” (мэта:выхоўваць сяброўскія зносіны)
|
3.
|
Працоўная дзейнасць - чыстка ад смецця гульнявой пляцоўкі
(мэта: ствараць умовы для калектыўнай працы)
|
4.
|
Індывід. работа: рухомая гульня “Свінка”
(мэта: развіваць спрыт, хуткасць рэакцый, дасканаласць рухаў) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
|
5.
|
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял:
гімнастычныя палкі)
|
20.09.2018
1.
|
Назіранне за пасаджанай яблынькай (мэта:выхоўваць любоў
да садавіны)
|
2.
|
Рухомыя гульні:”Сонейка і дожджык” (мэта: развіваць
увагу, спрыяць добраму настрою), “Дрэўца, дрэўца, дзераўцо!” (мэта: выхоўваць пачуццё
калектывізму).
|
3.
|
Працоўная дзейнасць -чыстка кармушкі для птушак (мэта:
фарміраваць уменне выконваць элементарныя працоўныя даручэнні з дапамогай
дарослага) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
|
4.
|
Індывідуальная работа: практыкаваць пераход ад бегу да хадзьбы ( Імя і прозвішча выхаванцаў)
|
5.
|
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял:прадметы, неабходныя для рухомых гульняў)
|
21.09.2018
1.
|
Назіранне заяблынямі і грушамі (мэта: фарміраваць
уменне абследаваць садавіну)
|
2.
|
Рухомыя гульні: “У мядзведзя ў бары” (мэта: выхоўваць
вытрымку, сяброўскія зносіны), “Ліса і зайцы”
(мэта: выхоўваць увагу, спрыт)
|
3.
|
Працоўная дзейнасць – навядзенне парадку ў групавым
пакоі (мэта: фарміраваць уяўленні пра працэс
прыбірання гульнявога пакою)
|
4.
|
Індывідуальная работа:практыкаваць пераход ад бегу да
хадзьбы (Імя і прозвішча выхаванцаў)
|
5.
|
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял:
гімнастычныя палкі, праметы рознай велічыні)
|
24.09.2018
1.
|
Назіранне за садавінай у асенні перыяд (мэта: фарміраваць
уяўленні аб тым, што садавіну неабходна збіраць з дрэва ў асенні перыяд)
|
2.
|
Рухомыя гульні: ”Пайшоў верабей па сметнічку” (мэта:
выхоўваць пачуццё калектывізму; спрыяць добраму настрою), “Дрэўца, дрэўца, дзераўцо!” (мэта: выхоўваць пачуццё
калектывізму).
|
3.
|
Працоўная дзейнасць – калектыўная ўборка пляцоўкі
(мэта: развіваць уменні калектыўнай працы)
|
4.
|
Індывідуальная работа: практыкаваць у пераход ад хадзьбы да скачкоў на дзвюх нагах (Імя і прозвішча выхаванцаў)
|
5.
|
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял:прадметы, неабходныя для рухомых гульняў)
|
25.09.2018
1.
|
Назіранне за дрэвамі, якія растуць вакол школы – сада
(мэта: развіваць уменне бачыць
прыгажосць галінак, якія калышуцца)
|
2.
|
Рухомыя гульні: “У мядзведзя ў бары” (мэта: выхоўваць
вытрымку, сяброўскія зносіны), “Гаспадыня” (мэта:выхоўваць сяброўскія зносіны)
|
3.
|
Працоўная дзейнасць - збіранне апаўшых лістоў клёна
(мэта: фарміраваць жаданне дапамагаць дворніку, калектыўная ўборка )
|
4.
|
Індывідуальная работа: рухомая гульня “Мяч у доміку”
(мэта: фарміраваць уменні пападання мячом у домік) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
|
5.
|
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял:
гімнастычныя палкі)
|
26.09.2018
1.
|
Назіранне за бярозкамі (мэта: фарміраваць у дзяцей
уяўленне пра адметныя прыкметы бярозы:белы гладкі ствол)
|
2.
|
Рухомыя гульні: “Дрэўца, дрэўца, дзераўцо!” (мэта:
выхоўваць пачуццё калектывізму), “Гаспадыня” (мэта:выхоўваць сяброўскія зносіны)
|
3.
|
Працоўная дзейнасць – збіранне апаўшых лістоў бярозы
(мэта: фарміраваць жаданне дапамагаць дворніку)
|
4.
|
Індывід. работа: рухомая
гульня “Свінка” (мэта: развіваць спрыт, хуткасць рэакцый, дасканаласць рухаў)
(Імя і прозвішча выхаванцаў)
|
5.
|
Самастойная дзейнасць дзяцей (мячык спартыўны)
|
27.09.2018
1.
|
Назіранне за працай дарослых на тэрыторыі школы (догляд за дрэвамі)
|
2.
|
Рухомыя гульні: “У мядзведзя ў бары” (мэта: выхоўваць
вытрымку, сяброўскія зносіны), “Ліса і зайцы”
(мэта: выхоўваць увагу, спрыт)
|
3.
|
Працоўная дзейнасць - чыстка ад смецця гульнявой пляцоўкі
(мэта: фарміраваць уяўленні пра працэс
прыбірання гульнявой пляцоўкі)
|
4.
|
Індывідуальная работа: чаму ў восень шмат работы? Чаму
верасень называюць сытым, а вераб’я – багатым? (мэта: фарміраваць уяўленні
пра восень)
|
5.
|
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял: кеглі,
прадметы рознай велічыні, гімнастычныя палкі)
|
28.09.2018
1.
|
Назіранне за дрэвамі клёна і бярозы (мэта: развіваць уяўленні
пра дрэвы і іх адметныя прыкметы (вышыня, таўшчыня ствала, галін)
|
2.
|
Рухомыя гульні: ”Пайшоў верабей па сметнічку” (мэта:
выхоўваць пачуццё калектывізму; спрыяць добраму настрою), “Гаспадыня” (мэта:выхоўваць сяброўскія зносіны)
|
3.
|
Працоўная дзейнасць - збіранне апаўшых лістоў клёна
(мэта: фарміраваць жаданне дапамагаць дворніку)
|
4.
|
Індывідуальная работа: практыкаваць бег прыстаўным крокам (Імя і прозвішча выхаванцаў)
|
5.
|
Самастойная дзейнасць дзяцей: (вынасны
матэрыял: прадметы, неабходныя для рухомых гульняў)
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий