01.10.2018
1.
|
Назіранне за грыбамі, якія сушацца на вяровачцы (мэта:
развіваць уменне пазнаваць грыбы)
|
2.
|
Рухомыя гульні: “У мядзведзя ў бару” (мэта: выхоўваць
вытрымку, сяброўскія зносіны), ”Пайшоў верабей па сметнічку” (мэта: выхоўваць пачуццё
калектывізму; спрыяць добраму настрою)
|
3.
|
Працоўная дзейнасць –калектыўная ўборка пляцоўкі (мэта:
фарміраваць уменні працаваць калектыўна)
|
4.
|
Індывідуальная работа: рухомая гульня “Мяч у доміку”
(мэта: фарміраваць уменні пападання мячом у домік) ( Імя і прозвішча выхаванцаў)
|
5.
|
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял:
гімнастычныя палкі)
|
02.10.2018
1.
|
Назіранне за з’явамі прыроды (лістапад) (мэта:развіваць
уменне бачыць прыгажосць лістападу).
|
2.
|
Рухомыя гульні: “Гаспадыня” (мэта:выхоўваць сяброўскія
зносіны).
“Ліса і зайцы”
(мэта: выхоўваць увагу, спрыт)
|
3.
|
Працоўная дзейнасць – чыстка кармушкі для птушак (мэта:
фарміраваць уменне выконваць элементарныя працоўныя даручэнні з дапамогай
дарослага) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
|
4.
|
Індывідуальная работа:
гульня “Пераскоч гару” (мэта: практыкаваць уменні з разбегу пераскокваць
перашкоду) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
|
5.
|
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял: мячык,
прадметы рознай велічыні)
|
03.10.2018
1.
|
Назіранне за агароднінай на агародзе (мэта:развіваць
уменні адрозніваць і называць прыкметы агародніны (колер, велічыня, форма).
|
2.
|
Рухомыя гульні: “Дрэўца, дрэўца, дзераўцо!”(мэта:
выхоўваць пачуццё калектывізму).
“Кудлаты сабака” (мэта:выхоўваць пачуццё калектывізму,
сяброўскія зносіны)
|
3.
|
Працоўная дзейнасць -збіранне апаўшых лістоў бярозы
(мэта: фарміраваць жаданне дапамагаць дворніку)
|
4.
|
Індывідуальная работа: рухомая гульня “Свінка”
(мэта: развіваць спрыт, хуткасць рэакцый, дасканальнасць рухаў) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
|
5.
|
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял:прадметы , неабходныя для
рухомых гульняў)
|
04.10.2018
1.
|
Назіранне за разнастайнасцю лісця (мэта: развіваць уменне
бачыць прыгажосць восеньскага лісця).
|
2.
|
Рухомыя гульні: “У мядзведзя ў бары” (мэта: выхоўваць
вытрымку, сяброўскія зносіны), ”Пайшоў верабей па сметнічку” (мэта: выхоўваць пачуццё
калектывізму; спрыяць добраму настрою)
|
3.
|
Працоўная дзейнасць - чыстка ад смецця гульнявой пляцоўкі
(мэта:фарміраваць уяўленні пра працэс
прыбірання гульнявой пляцоўкі)
|
4.
|
Індывідуальная работа: рухомая гульня “Мяч у доміку”
(мэта:фарміраваць уменні пападання мячом у домік) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
|
5.
|
Самастойная дзейнасць дзяцей: вынасны матэрыял( мячык
спартыўны )
|
05.10.2018
1.
|
Назіранне за кустом (мэта: фарміраваць уяўленні пра
будову куста).
|
2.
|
Рухомыя гульні: “Ліса і зайцы” (мэта: выхоўваць увагу,
спрыт), ”Ад дрэва да дрэва” (мэта: развіваць хуткасць рэакцый і
арыенціроўку ў прасторы).
|
3.
|
Працоўная дзейнасць - збіранне апаўшых лістоў клёна
(мэта: фарміраваць жаданне дапамагаць дворніку)
|
4.
|
Індывідуальная работа:практыкаваць у кіданні мяча
(Імя і прозвішча выхаванцаў)
|
5.
|
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял:
гімнастычныя палкі)
|
08.10.2018
1.
|
Назіранне за свойскай жывёлай, якая ёсць па суседству са школай (мэта: развіваць
уяўленні пра асноўныя правілы бяспечных паводзін са свойскімі жывёламі)
|
2.
|
Рухомыя гульні: “А мы ішлі, ішлі”(модулі свойскіх жывёл
знайшлі)- (мэта:фарміраваць уменні хуткай рэакцыі дзяцей), “Ліса і зайцы” (мэта: выхоўваць увагу, спрыт)
|
3.
|
Працоўная дзейнасць - калектыўная ўборка пляцоўкі
(мэта: фарміраваць уменні выконваць нескладаныя працоўныя дзеянні)
|
4.
|
Індывідуальная работа: раслінны свет вакол школы (мэта:
развіваць уяўленні пра раслінны свет вакол
школы) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
|
5.
|
Самастойная дзейнасць дзяцей ( вынасны матэрыял: мячык,
прадметы рознай велічыні)
|
09.10.2018
1.
|
Назіранне за сонечнай
пагодай (мэта: фарміраваць уяўленні аб прыгажосці сонейка ў асенні
перыяд)
|
2.
|
Рухомыя гульні: ”Пайшоў верабей па сметнічку” (мэта:
выхоўваць пачуццё калектывізму; спрыяць добраму настрою), “Ад дрэва да дрэва” (мэта: развіваць хуткасць рэакцый і
арыенціроўку ў прасторы).
|
3.
|
Працоўная дзейнасць - пакарміць птушак (мэта:
фарміраваць уменне выконваць элементарныя працоўныя даручэнні з дапамогай
дарослага) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
|
4.
|
Індывідуальная работа:адметныя рысы восені
(мэта:фарміраваць уяўленні пра пару года восень і яе прыкметы) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
|
5.
|
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял:прадметы, неабходныя для
рухомых гульняў)
|
10.10.2018
1.
|
Назіранне за працай дворніка (мэта: фарміраваць
уяўленні аб цяжкай працы дворніка ў асенні перыяд)
|
2.
|
Рухомыя гульні: “У мядзведзя ў бары” (мэта: выхоўваць
вытрымку, сяброўскія зносіны), “Ліса і зайцы” (мэта: выхоўваць увагу, спрыт)
|
3.
|
Працоўная дзейнасць - збіранне апаўшых лістоў бярозы
(мэта: фарміраваць жаданне дапамагаць дворніку)
|
4.
|
Індывід. работа:гульня
“Пераскоч гару”(мэта:практыкаваць уменні з разбегу пераскокваць
перашкоду) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
|
5.
|
Самастойная дзейнасць дзяцей: вынасны матэрыял (мячык
спартыўны )
|
11.10.2018
1.
|
Назіранне за ціхай дажджлівай пагодай (мэта: фарміраваць уяўленні аб
прыгажосці з’явы прыроды )
|
2.
|
Рухомыя гульні: ”Ад дрэва да дрэва” (мэта: развіваць
хуткасць рэакцый і арыенціроўку ў прасторы), “Дрэўца, дрэўца, дзераўцо!” (мэта: выхоўваць пачуццё
калектывізму).
|
3.
|
Працоўная дзейнасць - чыстка ад смецця гульнявой пляцоўкі
(мэта:фарміраваць уяўленні пра працэс
прыбірання гульнявой пляцоўкі)
|
4.
|
Індывідуальная работа: фарміраваць уяўленні пра ўменне
заўважаць змены, якія адбываюцца ў прыродзе (Імя і прозвішча выхаванцаў)
|
5.
|
Самастойная дзейнасць дзяцей (гімнастычныя палкі, мячык
спартыўны, прадметы рознай велічыні )
|
12.10.2018
1.
|
Назіранне за травою пасля першых замаразкаў
(мэта:развіваць уменне бачыць прыгажосць елкі ў снежным убранні).
|
2.
|
Рухомыя гульні: “У мядзведзя ў бары” (мэта: выхоўваць
вытрымку, сяброўскія зносіны), ”Пайшоў верабей па сметнічку” (мэта: выхоўваць пачуццё
калектывізму; спрыяць добраму настрою)
|
3.
|
Працоўная дзейнасць - чыстка ад лістоў гульнявой пляцоўкі
(мэта:фарміраваць уяўленні пра працэс
прыбірання гульнявой пляцоўкі)
|
4.
|
Індывідуальная работа:фарміраваць уменні спынення ў час
бегу (Імя і прозвішча выхаванцаў), рухомая гульня “Свінка” (мэта: развіваць спрыт,
хуткасць рэакцый, дасканальнасць рухаў) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
|
5.
|
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял:
гімнастычныя палкі)
|
15.10.2018
1.
|
Назіранне за агароднінай на агародзе (мэта: развіваць
уменні адрозніваць і называць агародніну)
|
2.
|
Рухомыя гульні: “Пеўнікі” (мэта: развіваць хуткасць,
уважлівосць).
”Пайшоў верабей па сметнічку” (мэта: выхоўваць пачуццё калектывізму;
спрыяць добраму настрою)
|
3.
|
Працоўная дзейнасць – чыстка кармушкі для птушак (мэта:
фарміраваць уменне выконваць элементарныя працоўныя даручэнні з дапамогай
дарослага) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
|
4.
|
Індывідуальная работа: рухомая гульня “Мяч у доміку”
(мэта:фарміраваць уменні пападання мячом у домік) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
|
5.
|
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял: мячык,
прадметы рознай велічыні)
|
16.10.2018
1.
|
Назіранне за пеўнікам і курыцай (выхоўваць жаданне
клапаціцца пра хатніх жывёл).
|
2.
|
Рухомыя гульні: “Гаспадыня” (мэта: выхоўваць сяброўскія
зносіны).
“Ліса і зайцы”
(мэта: выхоўваць увагу, спрыт)
|
3.
|
Працоўная дзейнасць –збор ураджаю агародніны на
агародзе (мэта: фарміраваць уменні збору агародніны).
|
4.
|
Індывідуальная работа:
гульня “Пераскоч гару”(мэта:практыкаваць уменні з разбегу пераскокваць
перашкоду) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
|
5.
|
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял: прадметы, неабходныя для
рухомых гульняў)
|
17.10.2018
1.
|
Назіранне за восеньскім лісцем (мэта: фарміраваць уменне
збіраць букеты з апалых лісточкаў).
|
2.
|
Рухомыя гульні: “Дрэўца, дрэўца, дзераўцо!” (мэта:
выхоўваць пачуццё калектывізму), “Кудлаты сабака” (мэта:выхоўваць пачуццё калектывізму,
сяброўскія зносіны)
|
3.
|
Працоўная дзейнасць - збіранне апаўшых лістоў бярозы
(мэта: фарміраваць жаданне дапамагаць дворніку)
|
4.
|
Індывідуальная работа: рухомая гульня “Свінка”
(мэта: развіваць спрыт, хуткасць рэакцый, дасканальнасць рухаў) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
|
5.
|
Самастойная дзейнасць дзяцей: вынасны матэрыял (мячык
спартыўны )
|
18.10.2018
1.
|
Назіранне за бярозай (мэта:развіваць уменне адрозніваць
і называць канкрэтны від дрэва: бяроза)
|
2.
|
Рухомыя гульні: “Сляпая курыца” (мэта: выхоўваць
цікавасць да рухомых гульняў), ”Пайшоў верабей па сметнічку” (мэта: выхоўваць пачуццё
калектывізму; спрыяць добраму настрою)
|
3.
|
Працоўная дзейнасць - чыстка ад смецця гульнявой
пляцоўкі (мэта: фарміраваць уяўленні пра працэс прыбірання гульнявой пляцоўкі)
|
4.
|
Індывідуальная работа: рухомая гульня “Мяч у доміку”
(мэта: фарміраваць уменні пападання мячом у домік) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
|
5.
|
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял:
гімнастычныя палкі)
|
19.10.2018
1.
|
Назіранне за
агародам, дзе расла агародніна (мэта: фарміраваць уменне заўважаць
змены).
|
2.
|
Рухомыя гульні: “Ліса і зайцы” (мэта: выхоўваць увагу,
спрыт), ”Ад дрэва да дрэва” (мэта: развіваць хуткасць рэакцый і
арыенціроўку ў прасторы).
|
3.
|
Працоўная дзейнасць - збіранне апаўшых лістоў клёна
(мэта: фарміраваць жаданне дапамагаць дворніку)
|
4.
|
Індывідуальная работа:практыкаваць у кіданні мяча
(Імя і прозвішча выхаванцаў)
|
5.
|
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял: мячык,
прадметы рознай велічыні)
|
22.10.2018
1.
|
Назіранне за свойскай жывёлай, якая ёсць па суседству са школай (мэта: развіваць
уяўленні пра асноўныя правілы бяспечных паводзін са свойскімі жывёламі)
|
2.
|
Рухомыя гульні: “А мы ішлі, ішлі”(модулі свойскіх жывёл
знайшлі)- (мэта:фарміраваць уменні хуткай рэакцыі дзяцей), “Зайка шэранькі” (мэта: развіваць цікавасць да рухомых гульняў)
|
3.
|
Працоўная дзейнасць
- калектыўная ўборка пляцоўкі (мэта: выклікаць жаданне працаваць
сумесна з аднагрупнікамі)
|
4.
|
Індывідуальная работа: раслінны свет вакол школы (мэта:
развіваць уяўленні пра раслінны свет
вакол школы) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
|
5.
|
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял:прадметы, неабходныя для
рухомых гульняў)
|
23.10.2018
1.
|
Назіранне за працай дворніка (мэта: фарміраваць
уяўленні аб цяжкай працы дворніка ў асенні перыяд)
|
2.
|
Рухомыя гульні: ”Пайшоў верабей па сметнічку” (мэта:
выхоўваць пачуццё калектывізму; спрыяць добраму настрою), “Ад дрэва да дрэва” (мэта: развіваць хуткасць рэакцый і
арыенціроўку ў прасторы).
|
3.
|
Працоўная дзейнасць - кармленне птушак (мэта:
фарміраваць уменне выконваць элементарныя працоўныя даручэнні з дапамогай
дарослага) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
|
4.
|
Індывідуальная работа:адметныя рысы восені
(мэта:фарміраваць уяўленні пра пару года восень і яе прыкметы) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
|
5.
|
Самастойная дзейнасць дзяцей: вынасны матэрыял (мячык
спартыўны )
|
24.10.2018
1.
|
Назіранне за аб’ектамі жывой прыроды -свінямі (мэта:
развіваць цікавасць, мову)
|
2.
|
Рухомыя гульні: “Зайцы і лісіца” (мэта: фарміраваць уменні
выконваць пэўныя дзеянні), “Ліса і зайцы” (мэта: выхоўваць увагу, спрыт)
|
3.
|
Працоўная дзейнасць - збіранне апаўшых лістоў бярозы
(мэта: фарміраваць жаданне дапамагаць дворніку)
|
4.
|
Індывід.
работа: гульня “Пераскоч гару”(мэта: практыкаваць уменні з разбегу пераскокваць
перашкоду) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
|
5.
|
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял:
гімнастычныя палкі)
|
25.10.2018
1.
|
Назіранне за дажджлівай
пагодай (мэта: фарміраваць уяўленні аб прыгажосці з’явы прыроды )
|
2.
|
Рухомыя гульні: ”Ад дрэва да дрэва” (мэта: развіваць
хуткасць рэакцый і арыенціроўку ў прасторы), “Дрэўца, дрэўца, дзераўцо!” (мэта: выхоўваць пачуццё
калектывізму).
|
3.
|
Працоўная дзейнасць - чыстка ад смецця гульнявой пляцоўкі
(мэта: фарміраваць уяўленні пра працэс
прыбірання гульнявой пляцоўкі)
|
4.
|
Індывідуальная работа: фарміраваць уяўленні пра ўменне
заўважаць змены, якія адбываюцца ў прыродзе (Імя і прозвішча выхаванцаў)
|
5.
|
Самастойная дзейнасць дзяцей ( вынасны матэрыял: мячык,
прадметы рознай велічыні)
|
26.10.2018
1.
|
Назіранне за травою пасля першых замаразкаў
(мэта:развіваць назіральнасць)
|
2.
|
Рухомыя гульні: “Жывёла - птушка” (мэта: фарміраваць
уяўленні пра рухомыя гульні).
”Пайшоў верабей па сметнічку” (мэта: выхоўваць пачуццё
калектывізму; спрыяць добраму настрою)
|
3.
|
Працоўная дзейнасць – чыстка пяску ад травы гульнявой верандзе
(мэта: фарміраваць уяўленні пра працэс
прыбірання гульнявой пляцоўкі)
|
4.
|
Індывідуальная работа:фарміраваць уменні спынення ў час
бегу (Імя і прозвішча выхаванцаў).
|
5.
|
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял:прадметы, неабходныя для
рухомых гульняў)
|
29.10.2018
1.
|
Назіранне за грыбамі, якія сушацца на вяровачцы (мэта:
развіваць уменне пазнаваць грыбы)
|
2.
|
Рухомыя гульні: “У групе разам мы гулялі” (мэта:
развіваць уважлівасць , памяць).
”Пайшоў верабей па сметнічку” (мэта: выхоўваць пачуццё
калектывізму; спрыяць добраму настрою)
|
3.
|
Працоўная дзейнасць –калектыўная ўборка пляцоўкі (мэта:
фарміраваць уменні працаваць калектыўна)
|
4.
|
Індывідуальная работа: рухомая гульня “Мяч у доміку”
(мэта: фарміраваць уменні пападання мячом у домік) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
|
5.
|
Самастойная дзейнасць дзяцей: вынасны матэрыял (мячык
спартыўны)
|
30.10.2018
1.
|
Назіранне за
дрэвамі ў ветранае надвор’е (мэта: развіваць уменне бачыць прыгажосць
галін, якія калышуцца ад ветру).
|
2.
|
Рухомыя гульні: “Гаспадыня” (мэта:выхоўваць сяброўскія
зносіны). “Ліса і зайцы” (мэта: выхоўваць увагу, спрыт)
|
3.
|
Працоўная дзейнасць – чыстка кармушкі для птушак (мэта:
фарміраваць уменне выконваць элементарныя працоўныя даручэнні з дапамогай
дарослага) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
|
4.
|
Індывід. работа:
гульня “Пераскоч гару”(мэта:практыкаваць уменні з разбегу пераскокваць
перашкоду) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
|
5.
|
Самастойная дзейнасць дзяцей (гімнастычныя палкі, мячык
спартыўны, прадметы рознай велічыні )
|
31.10.2018
1.
|
Назіранне за працай дворніка (мэта: фарміраваць
уяўленні аб цяжкай працы дворніка ў асенні перыяд)
|
2.
|
Рухомыя гульні: ”Пайшоў верабей па сметнічку” (мэта:
выхоўваць пачуццё калектывізму; спрыяць добраму настрою), “Ад дрэва да дрэва” (мэта: развіваць хуткасць рэакцый і
арыенціроўку ў прасторы).
|
3.
|
Працоўная дзейнасць – кармленне птушак (мэта: фарміраваць уменне выконваць
элементарныя працоўныя даручэнні з дапамогай дарослага) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
|
4.
|
Індывідуальная работа:адметныя рысы восені
(мэта: фарміраваць уяўленні пра пару года восень і яе прыкметы) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
|
5.
|
Самастойная дзейнасць дзяцей(вынасны матэрыял:
гімнастычныя палкі)
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий