Прагулка ў кастрычніку


01.10.2018
1.
Назіранне за грыбамі, якія сушацца на вяровачцы (мэта: развіваць уменне пазнаваць грыбы)
2.
Рухомыя гульні: “У мядзведзя ў бару” (мэта: выхоўваць вытрымку, сяброўскія зносіны), ”Пайшоў верабей па сметнічку” (мэта: выхоўваць пачуццё калектывізму; спрыяць добраму настрою)
3.
Працоўная дзейнасць –калектыўная ўборка пляцоўкі (мэта: фарміраваць уменні працаваць калектыўна)
4.
Індывідуальная работа: рухомая гульня “Мяч у доміку” (мэта: фарміраваць уменні пападання мячом у домік) ( Імя і прозвішча выхаванцаў)
5.
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял: гімнастычныя палкі)

02.10.2018
1.
Назіранне за з’явамі прыроды (лістапад) (мэта:развіваць уменне бачыць прыгажосць лістападу).
2.
Рухомыя гульні: “Гаспадыня” (мэта:выхоўваць сяброўскія зносіны).
 “Ліса і зайцы” (мэта: выхоўваць увагу, спрыт)
3.
Працоўная дзейнасць – чыстка кармушкі для птушак (мэта: фарміраваць уменне выконваць элементарныя працоўныя даручэнні з дапамогай дарослага) (Імя і прозвішча выхаванцаў)

4.
Індывідуальная  работа: гульня “Пераскоч гару” (мэта: практыкаваць уменні з разбегу пераскокваць перашкоду) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
5.
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял: мячык, прадметы рознай велічыні)

 03.10.2018
1.
Назіранне за агароднінай на агародзе (мэта:развіваць уменні адрозніваць і называць прыкметы агародніны (колер, велічыня, форма).
2.
Рухомыя гульні: “Дрэўца, дрэўца, дзераўцо!”(мэта: выхоўваць пачуццё калектывізму).
“Кудлаты сабака” (мэта:выхоўваць пачуццё калектывізму, сяброўскія зносіны)
3.
Працоўная дзейнасць -збіранне апаўшых лістоў бярозы (мэта: фарміраваць жаданне дапамагаць дворніку)
4.
Індывідуальная работа: рухомая гульня “Свінка” (мэта: развіваць спрыт, хуткасць рэакцый, дасканальнасць рухаў) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
5.
Самастойная дзейнасць дзяцей  (вынасны матэрыял:прадметы , неабходныя для рухомых гульняў)

04.10.2018
1.
Назіранне за разнастайнасцю лісця (мэта: развіваць уменне бачыць прыгажосць восеньскага лісця).
2.
Рухомыя гульні: “У мядзведзя ў бары” (мэта: выхоўваць вытрымку, сяброўскія зносіны), ”Пайшоў верабей па сметнічку” (мэта: выхоўваць пачуццё калектывізму; спрыяць добраму настрою)
3.
Працоўная дзейнасць - чыстка ад смецця гульнявой пляцоўкі (мэта:фарміраваць уяўленні пра працэс  прыбірання гульнявой пляцоўкі) 
4.
Індывідуальная работа: рухомая гульня “Мяч у доміку” (мэта:фарміраваць уменні пападання мячом у домік) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
5.
Самастойная дзейнасць дзяцей: вынасны матэрыял( мячык спартыўны )

05.10.2018
1.
Назіранне за кустом (мэта: фарміраваць уяўленні пра будову куста).
2.
Рухомыя гульні: “Ліса і зайцы” (мэта: выхоўваць увагу, спрыт), ”Ад дрэва да дрэва” (мэта: развіваць хуткасць рэакцый і арыенціроўку ў прасторы).
3.
Працоўная дзейнасць - збіранне апаўшых лістоў клёна (мэта: фарміраваць жаданне дапамагаць дворніку)
4.
Індывідуальная работа:практыкаваць у кіданні мяча (Імя і прозвішча выхаванцаў)
5.
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял: гімнастычныя палкі)

08.10.2018
1.
Назіранне за свойскай жывёлай, якая ёсць па  суседству са школай (мэта: развіваць уяўленні пра асноўныя правілы бяспечных паводзін са свойскімі жывёламі)
2.
Рухомыя гульні: “А мы ішлі, ішлі”(модулі свойскіх жывёл знайшлі)- (мэта:фарміраваць уменні хуткай рэакцыі дзяцей), “Ліса і зайцы” (мэта: выхоўваць увагу, спрыт)
3.
Працоўная дзейнасць  - калектыўная ўборка пляцоўкі (мэта: фарміраваць уменні выконваць нескладаныя працоўныя дзеянні)
4.
Індывідуальная работа: раслінны свет вакол школы (мэта: развіваць  уяўленні пра раслінны свет вакол школы) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
5.
Самастойная дзейнасць дзяцей ( вынасны матэрыял: мячык, прадметы рознай велічыні)

09.10.2018
1.
Назіранне за сонечнай   пагодай (мэта: фарміраваць уяўленні аб прыгажосці сонейка ў асенні перыяд)
2.
Рухомыя гульні: ”Пайшоў верабей па сметнічку” (мэта: выхоўваць пачуццё калектывізму; спрыяць добраму настрою), “Ад дрэва да дрэва” (мэта: развіваць хуткасць рэакцый і арыенціроўку ў прасторы).
3.
Працоўная дзейнасць - пакарміць птушак (мэта: фарміраваць уменне выконваць элементарныя працоўныя даручэнні з дапамогай дарослага) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
4.
Індывідуальная работа:адметныя рысы восені (мэта:фарміраваць уяўленні пра пару года восень і яе прыкметы) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
5.
Самастойная дзейнасць дзяцей  (вынасны матэрыял:прадметы, неабходныя для рухомых гульняў)

10.10.2018
1.
Назіранне за працай дворніка (мэта: фарміраваць уяўленні аб цяжкай працы дворніка ў асенні перыяд)
2.
Рухомыя гульні: “У мядзведзя ў бары” (мэта: выхоўваць вытрымку, сяброўскія зносіны), “Ліса і зайцы” (мэта: выхоўваць увагу, спрыт)
3.
Працоўная дзейнасць - збіранне апаўшых лістоў бярозы (мэта: фарміраваць жаданне дапамагаць дворніку)
4.
Індывід.  работа:гульня “Пераскоч гару”(мэта:практыкаваць уменні з разбегу пераскокваць перашкоду) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
5.
Самастойная дзейнасць дзяцей: вынасны матэрыял (мячык спартыўны )

11.10.2018
1.
Назіранне за ціхай дажджлівай  пагодай (мэта: фарміраваць уяўленні аб прыгажосці з’явы прыроды )
2.
Рухомыя гульні: ”Ад дрэва да дрэва” (мэта: развіваць хуткасць рэакцый і арыенціроўку ў прасторы), “Дрэўца, дрэўца, дзераўцо!” (мэта: выхоўваць пачуццё калектывізму).
3.
Працоўная дзейнасць - чыстка ад смецця гульнявой пляцоўкі (мэта:фарміраваць уяўленні пра працэс  прыбірання гульнявой пляцоўкі) 
4.
Індывідуальная работа: фарміраваць уяўленні пра ўменне заўважаць змены, якія адбываюцца ў прыродзе (Імя і прозвішча выхаванцаў)
5.
Самастойная дзейнасць дзяцей (гімнастычныя палкі, мячык спартыўны, прадметы рознай велічыні )

12.10.2018
1.
Назіранне за травою пасля першых замаразкаў (мэта:развіваць уменне бачыць прыгажосць елкі ў снежным убранні).
2.
Рухомыя гульні: “У мядзведзя ў бары” (мэта: выхоўваць вытрымку, сяброўскія зносіны), ”Пайшоў верабей па сметнічку” (мэта: выхоўваць пачуццё калектывізму; спрыяць добраму настрою)
3.
Працоўная дзейнасць - чыстка ад лістоў гульнявой пляцоўкі (мэта:фарміраваць уяўленні пра працэс  прыбірання гульнявой пляцоўкі) 
4.
Індывідуальная работа:фарміраваць уменні спынення ў час бегу (Імя і прозвішча выхаванцаў), рухомая гульня “Свінка” (мэта: развіваць спрыт, хуткасць рэакцый, дасканальнасць рухаў) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
5.
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял: гімнастычныя палкі)

15.10.2018
1.
Назіранне за агароднінай на агародзе (мэта: развіваць уменні адрозніваць і называць агародніну)
2.
Рухомыя гульні: “Пеўнікі” (мэта: развіваць хуткасць, уважлівосць).
”Пайшоў верабей па сметнічку” (мэта: выхоўваць пачуццё калектывізму; спрыяць добраму настрою)
3.
Працоўная дзейнасць – чыстка кармушкі для птушак (мэта: фарміраваць уменне выконваць элементарныя працоўныя даручэнні з дапамогай дарослага) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
4.
Індывідуальная работа: рухомая гульня “Мяч у доміку” (мэта:фарміраваць уменні пападання мячом у домік) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
5.
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял: мячык, прадметы рознай велічыні)

16.10.2018
1.
Назіранне за пеўнікам і курыцай (выхоўваць жаданне клапаціцца пра хатніх жывёл).
2.
Рухомыя гульні: “Гаспадыня” (мэта: выхоўваць сяброўскія зносіны).
 “Ліса і зайцы” (мэта: выхоўваць увагу, спрыт)
3.
Працоўная дзейнасць –збор ураджаю агародніны на агародзе (мэта: фарміраваць уменні збору агародніны).
4.
Індывідуальная  работа: гульня “Пераскоч гару”(мэта:практыкаваць уменні з разбегу пераскокваць перашкоду) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
5.
Самастойная дзейнасць дзяцей  (вынасны матэрыял: прадметы, неабходныя для рухомых гульняў)

 17.10.2018
1.
Назіранне за восеньскім лісцем (мэта: фарміраваць уменне збіраць букеты з апалых лісточкаў).
2.
Рухомыя гульні: “Дрэўца, дрэўца, дзераўцо!” (мэта: выхоўваць пачуццё калектывізму), “Кудлаты сабака” (мэта:выхоўваць пачуццё калектывізму, сяброўскія зносіны)
3.
Працоўная дзейнасць - збіранне апаўшых лістоў бярозы (мэта: фарміраваць жаданне дапамагаць дворніку)
4.
Індывідуальная работа: рухомая гульня “Свінка” (мэта: развіваць спрыт, хуткасць рэакцый, дасканальнасць рухаў) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
5.
Самастойная дзейнасць дзяцей: вынасны матэрыял (мячык спартыўны )

18.10.2018
1.
Назіранне за бярозай (мэта:развіваць уменне адрозніваць і называць канкрэтны від дрэва: бяроза)
2.
Рухомыя гульні: “Сляпая курыца” (мэта: выхоўваць цікавасць да рухомых гульняў), ”Пайшоў верабей па сметнічку” (мэта: выхоўваць пачуццё калектывізму; спрыяць добраму настрою)
3.
Працоўная дзейнасць - чыстка ад смецця гульнявой пляцоўкі (мэта: фарміраваць уяўленні пра працэс  прыбірання гульнявой пляцоўкі)
4.
Індывідуальная работа: рухомая гульня “Мяч у доміку” (мэта: фарміраваць уменні пападання мячом у домік) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
5.
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял: гімнастычныя палкі)

19.10.2018
1.
Назіранне за  агародам, дзе расла агародніна (мэта: фарміраваць уменне заўважаць змены).
2.
Рухомыя гульні: “Ліса і зайцы” (мэта: выхоўваць увагу, спрыт), ”Ад дрэва да дрэва” (мэта: развіваць хуткасць рэакцый і арыенціроўку ў прасторы).
3.
Працоўная дзейнасць - збіранне апаўшых лістоў клёна (мэта: фарміраваць жаданне дапамагаць дворніку)
4.
Індывідуальная работа:практыкаваць у кіданні мяча (Імя і прозвішча выхаванцаў)
5.
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял: мячык, прадметы рознай велічыні)

22.10.2018
1.
Назіранне за свойскай жывёлай, якая ёсць па  суседству са школай (мэта: развіваць уяўленні пра асноўныя правілы бяспечных паводзін са свойскімі жывёламі)
2.
Рухомыя гульні: “А мы ішлі, ішлі”(модулі свойскіх жывёл знайшлі)- (мэта:фарміраваць уменні хуткай рэакцыі дзяцей), “Зайка шэранькі” (мэта: развіваць цікавасць да рухомых гульняў)
3.
Працоўная дзейнасць  - калектыўная ўборка пляцоўкі (мэта: выклікаць жаданне працаваць сумесна з аднагрупнікамі)
4.
Індывідуальная работа: раслінны свет вакол школы (мэта: развіваць  уяўленні пра раслінны свет вакол школы) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
5.
Самастойная дзейнасць дзяцей  (вынасны матэрыял:прадметы, неабходныя для рухомых гульняў)

23.10.2018
1.
Назіранне за працай дворніка (мэта: фарміраваць уяўленні аб цяжкай працы дворніка ў асенні перыяд)
2.
Рухомыя гульні: ”Пайшоў верабей па сметнічку” (мэта: выхоўваць пачуццё калектывізму; спрыяць добраму настрою), “Ад дрэва да дрэва” (мэта: развіваць хуткасць рэакцый і арыенціроўку ў прасторы).
3.
Працоўная дзейнасць - кармленне птушак (мэта: фарміраваць уменне выконваць элементарныя працоўныя даручэнні з дапамогай дарослага) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
4.
Індывідуальная работа:адметныя рысы восені (мэта:фарміраваць уяўленні пра пару года восень і яе прыкметы) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
5.
Самастойная дзейнасць дзяцей: вынасны матэрыял (мячык спартыўны )

24.10.2018
1.
Назіранне за аб’ектамі жывой прыроды -свінямі (мэта: развіваць цікавасць, мову)
2.
Рухомыя гульні: “Зайцы і лісіца” (мэта: фарміраваць уменні выконваць пэўныя дзеянні), “Ліса і зайцы” (мэта: выхоўваць увагу, спрыт)
3.
Працоўная дзейнасць - збіранне апаўшых лістоў бярозы (мэта: фарміраваць жаданне дапамагаць дворніку)
4.
Індывід.  работа: гульня “Пераскоч гару”(мэта: практыкаваць уменні з разбегу пераскокваць перашкоду) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
5.
Самастойная дзейнасць дзяцей (вынасны матэрыял: гімнастычныя палкі)

25.10.2018
1.
Назіранне за дажджлівай  пагодай (мэта: фарміраваць уяўленні аб прыгажосці з’явы прыроды )
2.
Рухомыя гульні: ”Ад дрэва да дрэва” (мэта: развіваць хуткасць рэакцый і арыенціроўку ў прасторы), “Дрэўца, дрэўца, дзераўцо!” (мэта: выхоўваць пачуццё калектывізму).
3.
Працоўная дзейнасць - чыстка ад смецця гульнявой пляцоўкі (мэта: фарміраваць уяўленні пра працэс  прыбірання гульнявой пляцоўкі) 
4.
Індывідуальная работа: фарміраваць уяўленні пра ўменне заўважаць змены, якія адбываюцца ў прыродзе (Імя і прозвішча выхаванцаў)
5.
Самастойная дзейнасць дзяцей ( вынасны матэрыял: мячык, прадметы рознай велічыні)

26.10.2018
1.
Назіранне за травою пасля першых замаразкаў (мэта:развіваць назіральнасць)
2.
Рухомыя гульні: “Жывёла - птушка” (мэта: фарміраваць уяўленні пра рухомыя гульні).
”Пайшоў верабей па сметнічку” (мэта: выхоўваць пачуццё калектывізму; спрыяць добраму настрою)
3.
Працоўная дзейнасць – чыстка пяску  ад травы гульнявой верандзе (мэта: фарміраваць уяўленні пра працэс  прыбірання гульнявой пляцоўкі) 
4.
Індывідуальная работа:фарміраваць уменні спынення ў час бегу (Імя і прозвішча выхаванцаў).
5.
Самастойная дзейнасць дзяцей  (вынасны матэрыял:прадметы, неабходныя для рухомых гульняў)

29.10.2018
1.
Назіранне за грыбамі, якія сушацца на вяровачцы (мэта: развіваць уменне пазнаваць грыбы)
2.
Рухомыя гульні: “У групе разам мы гулялі” (мэта: развіваць уважлівасць , памяць).
”Пайшоў верабей па сметнічку” (мэта: выхоўваць пачуццё калектывізму; спрыяць добраму настрою)
3.
Працоўная дзейнасць –калектыўная ўборка пляцоўкі (мэта: фарміраваць уменні працаваць калектыўна)
4.
Індывідуальная работа: рухомая гульня “Мяч у доміку” (мэта: фарміраваць уменні пападання мячом у домік) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
5.
Самастойная дзейнасць дзяцей: вынасны матэрыял (мячык спартыўны)

30.10.2018
1.
Назіранне за   дрэвамі ў ветранае надвор’е (мэта: развіваць уменне бачыць прыгажосць галін, якія калышуцца ад ветру).
2.
Рухомыя гульні: “Гаспадыня” (мэта:выхоўваць сяброўскія зносіны). “Ліса і зайцы” (мэта: выхоўваць увагу, спрыт)
3.
Працоўная дзейнасць – чыстка кармушкі для птушак (мэта: фарміраваць уменне выконваць элементарныя працоўныя даручэнні з дапамогай дарослага) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
4.
Індывід.  работа: гульня “Пераскоч гару”(мэта:практыкаваць уменні з разбегу пераскокваць перашкоду) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
5.
Самастойная дзейнасць дзяцей (гімнастычныя палкі, мячык спартыўны, прадметы рознай велічыні )

31.10.2018
1.
Назіранне за працай дворніка (мэта: фарміраваць уяўленні аб цяжкай працы дворніка ў асенні перыяд)
2.
Рухомыя гульні: ”Пайшоў верабей па сметнічку” (мэта: выхоўваць пачуццё калектывізму; спрыяць добраму настрою), “Ад дрэва да дрэва” (мэта: развіваць хуткасць рэакцый і арыенціроўку ў прасторы).
3.
Працоўная дзейнасць – кармленне  птушак (мэта: фарміраваць уменне выконваць элементарныя працоўныя даручэнні з дапамогай дарослага) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
4.
Індывідуальная работа:адметныя рысы восені (мэта: фарміраваць уяўленні пра пару года восень і яе прыкметы) (Імя і прозвішча выхаванцаў)
5.
Самастойная дзейнасць дзяцей(вынасны матэрыял: гімнастычныя палкі)


Комментариев нет:

Отправить комментарий